واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۱۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲

آخرین گزارش تحلیلی کیفیت خودروها

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در آخرین گزارش تحلیلی کیفیت خودروها در بهمن ماه سال جاری اعلام کرد: در بخش عیوب فنی و عملکردی خودروهای سواری، محصولات شرکت سایپا یعنی سایپا ایکس 131 و ایکس 132 بیشترین نمرات منفی را کسب کردند.
تدبیر24: بر اساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، از سوی دیگر شاهد بهبود کیفی 22.3 درصدی میانگین نمره منفی بخش عیوب فنی و عملکردی خودروهای سواری نسبت به ماه قبل هستیم که بیشترین تاثیر در ایجاد این روند مربوط به خودروهای پژو 405 و ام.وی.ام 110 است.

همچنین در بخش تزئینات و مونتاژی خودروهای ام.وی.ام 110 و سایپا ایکس 131 پارس خودرو بیشترین نمرات منفی را کسب کردند. در ضمن شاهد کاهش 2.5 درصدی میانگین نمره منفی این بخش، نسبت به ماه قبل هستیم که بیشترین تغییر برای خودروهای ام.وی.ام 530 و تندر90 پارس خودرو است.

در بخش بدنه خودروهای ام.وی.ام 110 و سایپا ایکس 131 پارس خودرو بیشترین نمرات منفی را کسب کردند، همچنین نسبت به ماه قبل ارتقاء 2.8 درصدی را شاهد هستیم که بیشترین تاثیر در ایجاد این روند صعودی، مربوط به خودروهای پژو 405 خراسان و سمند است.

بر اساس این گزارش، در بخش رنگ میانگین نمره منفی نسبت به ماه قبل 8.9 درصد تنزل یافت که عمدتا مربوط به افزایش نمره منفی خودروهای ام.وی.ام 530 و تندر90 پارس خودرو در این بخش است.

همچنین خودروهای لیفان ایکس 60 و لیفان 620 یشترین نمرات منفی را در بخش رنگ کسب کردند، اما تعداد ایرادات مهم و اساسی 14.3 درصد افزایش یافت که عمدتا مربوط به افزایش تعداد این ایرادات در خودروی سایپا ایکس 131 است.

در نهایت میانگین نمره منفی خودروهای گروه سواری دارای بهبود کیفی 5 درصدی بوده که عمدتا مربوط به کاهش نمره منفی خودروهای شرکت ایران خودرو خراسان یعنی پژو 405 خراسان و پژو پارس خراسان است.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در گزارش خود همچنین اعلام کرد: در بهمن ماه 1392 مجموع خودروهای تولید شده در داخل کشور، اعم از سبک و سنگین نسبت به ماه قبل با افزایش 8.3 درصدی و در مقایسه با زمان مشابه سال قبل با روند نزولی 27.9 درصدی مواجه شد.

در بخش سواری شاهد رشد 7 درصدی تیراژ تولید نسبت به ماه قبل بودیم که افزایش تولید خودروهای تیبا، سایپا ایکس 132 و سایپا ایکس 131 پارس خودرو از جمله عوامل اصلی در ایجاد این روند صعودی هستند.

از دیگر نکات مهم و حائز اهمیت در مورد تیراژ تولید خودروهای سواری ساخت داخل می توان به تولید مجدد خودروی گرند ویتارا اشاره کرد.

با توجه به افزایش تولید خودروهای سواری در بهمن ماه، تعداد خودروهای ارزشیابی شده نیز نسبت به ماه قبل 11.9 درصد رشد یافت، بطوری که در مجموع 19 مدل خودرو مورد بازرسی قرار گرفت که 13 مدل در سطح کیفی خیلی خوب و شش مدل هم در سطح کیفی خوب قرار گرفته اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: