واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳

ساخت تلفن همراه با دو سیستم عامل

یک شرکت هندی با عنوان Karbonn اعلام کرد تا دو ماه دیگر اولین تلفن همراه با قابلیت استفاده از دو سیستم عامل اندروید و ویندوزفون را روانه بازار خواهد کرد.
تدبیر24: به رغم ارتباط نه چندان خوب دو شرکت گوگل ( صاحب سیستم عامل اندروید) و مایکروسافت( صاحب سیستم عامل ویندوزفون) ، این شرکت هندی توانست موافقت مایکروسافت را برای ساخت چنین محصولی دریافت و گواهی مربوط به استفاده از سیستم عامل ویندوزفون را به دست آورد.

نماینده این کمپانی گفت که از 6 ماه پیش موافقت مایکروسافت را برای ساخت چنین محصولی کسب کرده است .

هنوز مشخصات سخت افزاری دقیق این تلفن اعلام نشده اما پیش بینی ها حاکی از آن است که شاهد یک تلفن میان رده و ارزان قیمت خواهیم بود که احتمالا مورد توجه هندی ها نیز قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر ویندوز فون در کشور هند از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و شاید مهم ترین دلیل این محبوبیت نیز علاقه شدید مردم این کشور به محصولات نوکیا باشد.

از این رو انتظار می رود تلفن جدید هندی ها که امکان استفاده از اندروید و ویندوزفون را در یک ابزار میسر می کند ، فروش قابل توجهی داشته باشد.

به نظر می رسد اگر چنین محصول مورد استقبال مردم هند قرار گیرد ، تولیدکنندگان مطرح تلفن هوشمند نیز نسبت به ساخت محصول مشابه اقدام کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: