واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳
معاون بهره‌برداری سازمان اتوبوسرانی مشهد خبر داد

افزایش ساعات خدمات‌دهی اتوبوس‌ها از 16 اسفندماه در مشهد

معاون بهره‌برداری سازمان اتوبوسرانی مشهد از افزایش یک ساعته سرویس‌دهی اتوبوس‌ها از 16 اسفند‌ماه تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.
به گزارش تدبیر24  از مشهد، هادی خورشاهی ظهر امروز در نشست خبری که در سازمان اتوبوسرانی مشهد  برگزار شد اظهار کرد: اهم اقدامات سازمان اتوبوسرانی در استقبال از بهار شامل رفع نواقص ناوگان BRT ، توقف‌گاه‌ها، باجه‌ها، رفع نواقص  و نظافت اتوبوس‌ها و ... است.
 
وی با اشاره به حجم تردد سالانه شهروندان از نیمه اسفند ماه برای خرید و اقدامات نوروزی در سطح شهر افزود: از شانزدهم اسفند ماه سال جاری تا پایان تعطیلات نوروزی 93 ساعات سرویس‌دهی اتوبوس‌ها یک ساعت افزایش یافته و تا ساعت 21:30 به شهروندان سرویس‌دهی انجام می‌گیرد.
 
خورشاهی با بیان اینکه چهارشنبه پایان هر سال با نورافشانی و آتش‌بازی در برخی نقاط مانند بلوار طبرسی، بلوار سجاد، انتهای هاشمیه، بزرگراه میثاق، بزرگراه امام علی، سیدی و عموما غرب مشهد و بلوار وکیل‌آباد شاهد افزایش خسارات به اموال عمومی هستیم، گفت: مادامی که در هر نقطه‌ای محدودیتی از نظر ایمنی و امنیت برای ناوگان اتوبوسرانی باشد سرویس‌دهی انجام نمی‌گیرد.
 
وی ادامه داد: روز پنج‌شنبه که تردد در خیابان‌ها به مقصد حرم مطهر رضوی بیشتر است 350 دستگاه اتوبوس ویژه مراسم سال تحویل از 20 پایانه به سمت حرم  تا میدان شهدا، میدان بسیج، تقاطع شهید گمنام و... و 5  پایانه به صورت مشخص برای برگشت از حرم مقدس امام رضا (ع) آماده سرویس‌دهی به شهروندان هستند.
 
خورشاهی با بیان اینکه از مردم تقاضا می‌شود برای تشرف به حرم در روزها و ساعات ذکر شده کمتر از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنند، گفت: گره‌های ترافیکی در ایام و ساعات ذکر شده تا 5 ساعت پس از تحویل سال باعث می‌شود که سرویس‌دهی ناوگان فقط تا میدان بسیج انجام گیرد.
 
وی ادامه داد: اگر امکان داشته باشد نیز اتوبوس‌های BRT تا میدان بیت‌المقدس و با توجه به ازدحام و ترافیک اگر این امکان وجود نداشته باشد تا میدان بسیج، میدان شهدا و تقاطع شهید گمنام تا حرم سرویس‌دهی خواهند کرد.
 
وی تصریح کرد: شب سال تحویل تا ساعت 24 سرویس‌دهی ناوگان انجام و روز اول فروردین ماه 93 نیز با توجه به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی و پس از آن نماز جمعه سرویس‌دهی در 2 قالب پس از سخنرانی رهبر با 250 دستگاه و پس از نماز جمعه  نیز سرویس‌دهی صورت می‌گیرد.
 
خورشاهی گفت: از 2 کمپ غدیر و باباقدرت به صورت مستمر حتی در ساعات برگزاری نماز صبح سرویس‌دهی به سمت حرم رضوی انجام می‌گیرد.
 
وی تصریح کرد: در روز 13 فروردین نیز سرویس‌دهی در پایانه‌های وکیل‌آباد، میامی، آرامگاه‌ فردوسی، خواجه‌مراد با 700 دستگاه اتوبوس و 100 دستگاه در طرقبه‌ شاندیز انجام می‌شود.
 
وی افزود: از این هفته نیز خطی موقت از میدان فردوسی، میدان شهدا، میدان شریعتی، خیابان بهار، فدائیان اسلام  و پروین اعتصامی به سمت بهشت‌ رضا در روزهای پنج‌شنبه از ساعت یک بعد از ظهر تا مغرب و روزهای جمعه از ساعت 8 صبح تا مغرب به ویژه در 4 روز تعطیلی نوروز 93 فعال خواهد بود .
 
معاون بهره‌برداری سازمان اتوبوسرانی مشهد ادامه داد: سازمان در 2 قالب استقبال از مهر و استقبال از بهار اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی برای نیروهای اتوبوسرانی کرده است.
 
وی افزود: در این دوره‌ها مجموعا 150 هزار نفر ساعت آموزش برای 4 هزار و 600 نفر نیرو و برای هر فرد 16 نفر ساعت در هر دوره با 2 شاخص روانشناسی و تکریم ارباب رجوع  برگزار شده است.
 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: