واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۶

فروش اوراق اجاره سپهر در فرابورس

در معاملات روز سه شنبه فرابورس تعداد 150 هزار ورقه معادل 50.37 درصد از کل اوراق اجاره منتشره شرکت واسط مالی شهریور یکم به منظور تأمین مالی شرکت واسپاری سپهر صادرات به فروش رفت.
تدبیر24: به گزارش از فرابورس، این تعداد اوراق که به صورت یکجا و شرایطی به قیمت پایه هر ورقه یک میلیون و 288 هزار ریال عرضه شده بود، به فروش رسید و با 193.2 میلیارد ریال ارزش بیشترین ارزش معاملات بازار ابزارهای نوین را به خود اختصاص داد.

همچنین در پایان معاملات روز جاری داد و ستد بیش از 167.1 میلیون اوراق بهادار به ارزش 1539.4 میلیارد ریال در 39 هزار و 767 دفعه معامله ثبت شد و شاخص فرابورس (آیفکس) به 735 واحد رسید.

وجود تقاضای 40 میلیون سهمی برای بیمه «ما» و 36.68 میلیون سهمی تولید برق عسلویه مپنا این شرکت ها را در راس حجم معاملات فرابورس قرار داد ضمن آنکه تولید برق عسلویه مپنا با 494.77 میلیارد ریال معامله بیشترین ارزش معاملات را نیز به نام خود ثبت کرد و با 5 درصد رشد، بیشترین افزایش قیمت را داشت. پس از این شرکت، افرانت، بیمه نوین و بیمه «ما» از رشد قیمت بیش از 4 درصد برخوردار شدند و در آن سوی بازار و به دنبال بازگشایی نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی زاگرس با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50درصد این نماد از کاهش 6.88 درصدی برخوردار شد.

در بازار ETF نیز 99 هزار و 224 واحد صندوق قابل معامله اطلس با ارزشی بالغ بر 900 میلیون ریال معامله شد و اوراق تسهیلات مسکن هم بدون تغییر قابل توجهی در حدود 600 هزار ریال به فروش رسید.

لازم به توضیح است که با توجه به اینکه مدت اعتبار اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن صادره 15 اسفند1389 در نماد معاملاتی تسه8912، به منظور نقل و انتقال (خرید و فروش و هبه) و استفاده از تسهیلات از محل آن، در پانزدهم اسفندماه جاری به اتمام می رسد، این نماد معاملاتی در پایان معاملات چهارشنبه متوقف می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: