واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵

محبوبیت رئیس جمهور رکورد زد

نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده در روسیه نشان می دهد میزان محبوبیت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور طی دو هفته گذشته به بالاترین حد خود در دو سال اخیر رسیده است.
تدبیر24: نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده در روسیه نشان می دهد میزان محبوبیت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور طی دو هفته گذشته به بالاترین حد خود در دو سال اخیر رسیده است.

به گزارش ایتارتاس، نظرسنجی انجام شده توسط مرکز تحقیقات افکار عمومی روسیه که امروز منتشر شده حاکی از آن است که عملکرد پوتین در برگزاری بازی های المپیک زمستانی سوچی و تحولات اخیر اوکراین و کریمه تاثیر زیادی بر افزایش چشمگیر محبوبیت وی در جامعه روسیه داشته است.

بر اساس این گزارش این نظرسنجی که در روزهای اول و دوم مارس انجام شده نشان می دهد که بیش از 67/8 درصد مردم روسیه از عملکرد پوتین رضایت دارند. 53 درصد مردم روسیه نیز اعلام کردند تحولات مربوط به اوکراین مهمترین اخبار طی هفته گذشته بوده است. برگزاری موفقیت آمیز المپیک سوچی عامل مهمی در ارتقای سطح محبوبیت پوتین در بین مردم روسیه داشته است.

نظرسنجی انجام شده در روزهای 22 و 23 فوریه نیز توسط این موسسه نشان داده بود که بیش از 67/7 درصد مردم روسیه از سیاست های پوتین حمایت می کنند. طی دو سال اخیر میزان محبوبیت پوتین بیش از 60 درصد بوده است. میزان محبوبیت پوتین در ماه می 2012 میلادی پس از رسیدن مجدد وی به ریاست جمهوری به اوج خود رسیده بود و رکورد 68/8 درصدی را به جا گذاشت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: