واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۴

کلینتون پوتین را تشبیه به هیتلر کرد

هیلاری کلینتون وزیر سابق خارجه آمریکا رفتار ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه برای حفاظت از اقلیت روس در کریمه را شبیه به خواسته هیتلر در 1930 برای تامین امنیت نژاد آلمانی های مقیم سایر کشورها دانست.
تدبیر24: ˈهیلاری کلینتونˈ که وی به عنوان یکی ازنامزد های احتمالی دمکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 نام برده می شود، طی سخنانی در نیویورک بشدت از رفتار رییس جمهور روسیه در قبال تحولات اوکراین انتقاد کرد.

وی افزود : پوتین ادعا می کند که می خواهد از اقلیت روس ها در کشورهای دیگر حفاظت کند و به سربازان نظامی بازنشست شده در کریمه شناسنامه روسی می دهد و شرایط را برای اخذ ویزای روسیه برای روس زبان های خارج از این کشور تسهیل کرده است که این نوع تصمیم سازیها بسیار شبیه به اعمال هیتلر در دهه 1930 می باشد.

وی گفت: هیتلر ادعا می کرد که وظیفه دارد از حقوق آلمان زبان ها در سایر کشورها دفاع کند و به همین دلیل به سایر کشورها حمله نظامی می کرد.

کلینتون ادامه داد که روسیه باید فعالیت های نظامی خود را در مرز اوکراین متوقف کند، نیروهای نظامی خود را از کریمه خارج کند

وی اضافه کرد که جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا به منظور تلاش برای خاتمه دادن به بحران کنونی در اوکراین به کی یف پایتخت این کشور سفر کرده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: