واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۲۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳

ترکیه هم فعال در عرصه فیلترینگ شد

وزیر حمل و نقل، ارتباطات و دریانوری ترکیه در حمایت از سخنان ˈرجب طیب اردوغانˈ در باره ممنوع کردن برخی از شبکه های اجتماعی گفت: هر آنچه که در محیط واقعی جرم محسوب می شود، در محیط مجازی نیز جرم است و با متخلفان برخورد می شود.
تدبیر24: اردوغان نخست وزیر ترکیه دیشب در یک برنامه زنده تلویزیونی هشدار داد که دولت آنکارا ممکن است شبکه های اجتماعی ˈیوتیوبˈ و ˈفیسبوکˈ را در این کشور ممنوع کند.

ˈلطفی الوانˈ وزیر حمل و نقل ، ارتباطات و دریانوردی ترکیه امروز در گفت وگو با خبرنگاران در آنکارا گفت: اگر در کشوری به نخست وزیر و رییس جمهوری آن کشور اهانت شود و تصاویری بطور غیرقانونی منتشر شود، در قبال آنها سکوت نخواهد شد.

وی افزود: در زندگی واقعی هر آنچه که جرم محسوب می شود، در محیط مجازی نیز جرم است و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

الوان اضافه کرد: در هیچ کشوری در جهان در قبال چنین اقدامات غیرقانونی و غیر اخلاقی سکوت نمی شود.

هفته گذشته و پس از انتشار یک فایل صوتی که ادعا شده در آن اردوغان و پسرش درباره مخفی کردن یک پول هنگفت صحبت می کند، نخست وزیر ترکیه و حزب حاکم ˈعدالت و توسعهˈ به شدت مورد انتقاد مخالفان قرار گرفتند.

نخست وزیر ترکیه این اتهامات را رد کرده و آن را بازسازی ˈشرم آورˈ و ˈغیراخلاقیˈ صدای خود از طرف رقبا در آستانه انتخابات محلی خوانده است .

هواداران اردوغان و دولت آنکارا مدعی هستند که عناصر ˈفتح الله گولنˈ رهبر ˈجماعت نورˈ که ساکن آمریکا می باشد، برای ضربه زدن به دولت آنکارا دست به این اقدام زده اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: