واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱
پس از کسب مقام سومی فرنگی کاران

کشتی آزاد ایران هم سوم جهان شد

تیم کشتی آزاد ایران در دومین روز رقابتهای قهرمانی جوانان جهان با توجه به حذف کریمی از جدول مسابقات و کسر 6 امتیاز، جوانمردانه عنوان سوم تیمی را کسب کرد
تیم کشتی آزاد ایران در دومین روز رقابتهای قهرمانی جوانان جهان با توجه به حذف کریمی از جدول مسابقات و کسر 6 امتیاز، جوانمردانه عنوان سوم تیمی را کسب کرد.

در روز دوم این رقابت‌ها تیم ایران توسط یونس سرمستی در وزن 55 کیلوگرم صاحب مدال طلا، عبداله قمی در وزن 120 کیلوگرم صاحب مدال نقره و پیمان یاراحمدی در وزن 66 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد همچنین علیرضا کریمی که شانس مدال طلای این وزن بود در مرحله نیمه‌نهایی مقابل حریف رژیم اشغالگر قدس حاضر به مبارزه نشد و مسئولان رقابت‌ها وی را از مسابقات حذف کردند. دیروز نیز تیم ایران توسط مصطفی قیاسی در وزن 74 کیلوگرم صاحب مدال برنز شده بود.

 

بدین ترتیب تیم ایران با کسب 46 امتیاز پس از تیم آذربایجان که 49 امتیاز کسب کرد عنوان سوم را کسب کرد و تیم روسیه نیز با کسب 62 امتیاز قهرمان شد. لازم به ذکر است در صورت عدم حذف کریمی 6 امتیاز وی به امتیازات تیم ایران اضافه می‌شود و تیم ایران عنوان دوم را از آن خود می‌کرد.

 

بر این اساس نتایج کشتی گیران ایران در روز دوم رقابت‌ها به شرح زیر است:

 

یونس سرمستی پس از استراحت در دور اول در دور دوم توماس اوگونوفسکی از لهستان را با نتیجه 9- صفر شکست داد.وی در دور دوم با نتیجه 13- 5 روسلان شورخایف از آذربایجان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. سرمستی در این مرحله با نتیجه 9 - صفر آرتاک هوانسیان از ارمنستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی مقابل اسماعیل موسکایف از روسیه در یک کشتی جذاب و دیدنی با نتیجه 12 بر 9 به برتری دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شد.

 

در وزن 66 کیلوگرم پیمان یاراحمدی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر از سد کنستانینیوس گوتسیس از یونان گذشت. وی در دور دوم نیز با نتیجه 5 – صفر آزاماتابی پشناتلوف از روسیه را شکست داد. یاراحمدی در دور بعد 8 – 2 جیسون سیرتیتس از آمریکا را مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 6 – 3 مقابل داویت بوزیاشویلی از گرجستان شکست خورد. یاراحمدی در دیدار رده بندی مقابل نوبویوشی تاکوجیما از ژاپن با نتیجه 8 بر 5 به برتری دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

 

در وزن 84 کیلوگرم علیرضا کریمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر گرگلی گویریتس از مجارستان را شکست داد. وی در دور سوم به با نتیجه 9 -2 لوان گوگریچیانی از گرجستان را شکست داد اما در مرحله نیمه نهایی با توجه به حضور نماینده رژیم صهیونیستی جوانمردانه حاضر به مسابقه نشد و شانس مدال را از دست داد. مسئولان برگزاری مسابقات نیز گواهی پزشکی این کشتی گیر جوانمرد را قبول نکردند و وی را از جدول مسابقات حذف کردند این درحالی بود که کریمی می‌توانست 6 امتیاز برای تیم ایران کسب کند.

 

در وزن 120 کیلوگرم عبداله قمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم وون جی کیم از کره جنوبی را با نتیجه 7- صفر شکست داد. وی در دور سوم هملت آبراهامیان از ارمنستان را با نتیجه 7- صفر مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. قمی در مرحله نیمه نهایی علی ماگمد دبیراف از آذربایجان را با نتیجه 4- 1 شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار نهایی مقابل گنو پتریشویلی از گرجستان با نتیجه 7- صفر شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

منبع:مهر

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: