واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۸

12 هنرمند در سمپوزیوم نقاشی تهران

سمپوزیوم نقاشی تهران با تقدیر از 12 هنرمند شرکت کننده و معرفی دو اثر برگزیده به کار خود پایان داد.
تدبیر24: در مراسم اختتامیه سمپوزیوم نقاشی تهران که بعدازظهر امروز در باغ موزه قصر برگزار شد؛ از 12 هنرمند شرکت کننده در سمپوزیوم تقدیر شد.

در این مراسم رضوان صادق زاده، جواد نوبهار، اکرم سرتختی، ندا رضوی جراح، سیده مرجان سیدآقامیری، افسون منتظری، نادیا حبیب وند، شیرین ملت گوهر، سید محسن حجازی، عرفان شهیاد، مهرداد ابوتراب و نادیا شمس با اهدای یک میلیون تومان تقدیر شدند.

در ادامه این مراسم هیات داوران از خالقان دو اثر در بخش تهران شهر من به عنوان آثار برگزیده تجلیل کردند.

هیات داوران همچنین در بیانیه ای در این مراسم بدون تقدم و تاخر اثر مهرداد ابوترابی با موضوع تهران شهر من با عنوان پل جوادیه را به خاطر نگاه معاصر و استفاده از مدیوم های متمایز، ترکیب بندی جسورانه و نگاه همه جانبه به موضوع و نیز اثر سید محسن حجازی با موضوع تهران شهر من و با عنوان تهران آلوده را به دلیل تکنیک روان و برخورد نقاشانه و نگاه روز به عنوان دو اثر برگزیده انتخاب و معرفی کرد.

هیات داوران همچنین از رضوان صادق زاده و جواد نوبهار از مربیان ارزشمند نقاشی به خاطر شجاعت همراهی با جوانان سپاسگزاری و اثر شیرین ملت گهر را به خاطر برخورد متفاوت با موضوع و استفاده از مدیوم متفاوت را مورد تقدیر قراردادند.

هیات داوران همچنین در این بیانیه بر تداوم این سمپوزیوم تاکید کردند.

همچنین محمدرضا سعیدی، مدیر باغ موزه قصر در ادامه مراسم به اهداف برگزاری این سمپوزیوم اشاره کرد و گفت: قصد ما از برگزاری سمپوزیوم، معرفی موزه به جامعه هنری بوده است.

وی سپس از هنرمندان حاضر و اعضای برگزاری سمپوزیوم قدردانی کرد و افزود: در این سمپوزیوم 87 هنرمند شرکت کردند و از میان آنها 12 هنرمند برای شرکت در سمپوزیوم انتخاب شدند.

سعیدی در پایان ابراز امیدواری کرد که سمپوزیوم با همین موضوع در سال های بعد به صورت بین المللی برگزار شود.

سمپوزیوم نقاشی تهران از 10 اسفندماه جاری به مدت یک هفته در باغ موزه قصر برگزار شد. این سمپوزیوم درحالی برپا شد که پیش از این نخستین سمپوزیوم نقاشی در سال 86 به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) با حضور 12 هنرمند خارجی و 5 نقاش ایرانی در موزه امام علی (ع) برگزار و در سال 89 هم سمپوزیوم دیگری از سوی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت برپا شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: