واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۷

روش کاهش وزن در افراد غیر ورزشی

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس مدل تمرین اینتروال (HIT) را یکی از علمی ترین شیوه‌های علم تمرین برای افزایش عملکرد ورزشکاران حرفه‌ای و کاهش وزن در افراد غیر ورزشی دانست.
تدبیر24: دکتر حمید آقاعلی‌نژاد  از برگزاری کارگاه یک روزه آموزش عملی روش‌های طراحی تمرین اینتروال (HIT) شدید در روز جمعه 23 اسفند در دانشگاه تربیت مدرس خبر داد و گفت: این روش یکی از روش‌های جدید تمرین در علم تمرین است که در ورزشکاران نخبه و حرفه‌ای سبب افزایش عملکرد هوازی و بی‌هوازی می‌شود و در افراد غیر ورزشی یکی از مناسب‌ترین روش‌ها برای کاهش وزن است.

وی اظهار کرد: این روش تمرینی برای بازیکنان فوتبال، بسکتبال ، هندبال و فوتسال که به استقامت هوازی و عملکرد بی هوازی بالایی نیاز دارند بهترین و مناسب‌ترین روش تمرینی است که در دنیا به اثبات رسیده است. البته این روش نه تنها برای ورزشکاران حرفه‌ای و آماتور توصیه می‌شود، برای گروه‌های مختلف سنی نیز کارایی بالایی دارد.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: اگر روش طراحی تمرین به درستی اجرا شود و ورزشکار پیش از ورود به این نوع تمرینات، یک دوره تمرینات هوازی را گذرانده باشد، امکان آسیب دیدگی‌ در این روش از تمرینات به حداقل خواهد رسید.

وی در پایان با بیان این که روش‌های طراحی تمرین اینتروال (HIT) شدید روش‌های تمرینی شوک گفته می‌شود، خاطر نشان کرد: ورزشکاران حرفه‌ای پس از یک دوره آماده سازی به یک نوع یکنواختی می‌رسند که روش طراحی تمرین اینتروال (HIT) شدید یک شوک تمرینی برای بهبود عملکرد ورزشکاران است که سبب می‌شود ورزشکاران به سطوح بالاتری از عملکرد برسند.

منبع: پارسینه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: