واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۲۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸

پرسپوليسي‌ها واليباليست شدند

بازيکنان و کادر فني تيم فوتبال پرسپوليس شب گذشته در سالن خداداد قائمشهر واليباليست شدند.
تدبیر24: يکي از اهداف علي دايي در اردوي مازندران به منظور آماده کردن تيمش براي ۳ بازي حساس آينده، نزديک کردن بازيکنان به يکديگر است از همين‌رو پس از مسابقات فوتبال دستي که روز گذشته برگزار شد علي دايي به درخواست بازيکنان، ساعت ۱۱ شب اعلام کرد که يک دستگاه اتوبوس براي رفتن به سالن جهت برگزاري يک مسابقه واليبال بين تيم مربيان و بازيکنان آماده شود.

بازيکنان پرسپوليس هم با پيشنهاد دايي موافقت کردند و نوري، بنگر، حاتمي، ميثم حسيني، ماهيني، خلعتبري، صادقيان، عسگر و عباس‌زاده بازيکناني بودند که آمادگي خود را براي رويارويي مقابل تيم مربيان اعلام کردند.

علي دايي، محمد دايي، باقري، منافي، پنجعلي، فروزاني، مولايي نيز تيم مربيان را تشکيل مي‌دادند. اين مسابقه در شرايطي برگزار شد که کري بسيار زيادي بين دايي و بازيکنان پرسپوليس پيش آمده بود تا حدي که هواداران اطراف سالن، ساعت ۱۲ شب پايشان به سالن باز شد و نظاره‌گر اين بازي شدند.

اين ديدار در سالن ورزشي خداداد که مابين بابل و قائمشهر است برگزار شد که عليرغم تلاش دو تيم و کري‌هاي زيادشان هيچ برنده‌اي نداشت. مربيان خود را برنده مي‌دانستند و بازيکنان هم معتقد بودند آنها برنده‌اند.

علي دايي پس از خواباندن سرويس‌ در زمين حريف و به دست آوردن امتيازها به حدود ۲۰ سال گذشته خود برگشت بود و خوشحالي‌هاي بعد از گلش را اين بار در واليبال نشان مي‌داد.

اين ديدار پر از کري و بدون برنده تا ۴۰ دقيقه بامداد به طول انجاميد البته برخي بازيکنان معتقد بودند که دايي در اين بازي قصد استفاده از کمک داور را دارد و تيم مربيان هم معتقد بودند که بازيکنان بيش از اندازه اعتراض مي‌کنند.

البته در پايان اعلام شد که تيم مربيان سه بر يک تيم بازيکنان را شکست داده که بازيکنان نيز نسبت به اين موضوع واکنش نشان داده و اعتراض کردند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: