واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹
فرماندار سمیرم خبر داد

کاهش 20 درصدی مکاتبات اداری در سمیرم

فرماندار سمیرم گفت: تعداد مکاتبات اداری شهرستان سمیرم با کاهش20 درصدی از 5 هزار و 900 نامه در سال گذشته امسال به 4هزار نامه کاهش یافت.
تدبیر24:  حامد منیری صبح امروز در آخرین نشست شورای اداری این شهرستان در سال جاری، با اشاره به فرا رسیدن سال جدید و ایام نوروز و تقارن آن با ایام فاطمیه اظهار کرد: مسئولان شهرستان باید تدابیر لازم را برای مواقع اضطراری مهیا کنند و آمادگی خدمات‌رسانی به مردم را در این ایام داشته باشند.
 
وی با اشاره به فعالیت ستاد خدمات سفر در این شهرستان افزود: اکیپ‌ها و کشیک‌های نوروزی در جهت رضایت‌مندی مردم باید مورد توجه مسئولان دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد تا شاهد خدمات‌رسانی واقعی و کامل به مردم در این ایام باشیم.
 
فرماندار سمیرم به کاهش 20 درصدی مکاتبات اداری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با حذف مکاتبات غیرضروری، تعداد مکاتبات اداری شهرستان از 5هزار و 900 نامه در سال گذشته امسال به 4هزار نامه کاهش یافت.
 
وی با تاکید بر توجه مسئولان بر گرامی‌داشت مناسبت‌های سال تصریح کرد: مسئولان باید به رویدادها و مناسبت‌های عمومی سال توجه لازم را داشته باشند و امیدواریم با برنامه‌ریزی صحیح در این زمینه بیش از پیش فعال شوند.
 
فرماندار سمیرم با اشاره به آغاز مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها بعد از ایام نوروز آغاز می‌شود و همه مسئولان باید در جهت اجرای هر چه بهتر این طرح تلاش کنند.
 
وی ادامه داد: مسئولان باید شفاف‌سازی در اصل موضوع هدفمندی یارانه‌ها را مورد توجه قرار دهند و با همکاری اطلاع‌رسانی صحیح به افراد جامعه و به دور از هر گونه حاشیه اجرای موفقیت‌آمیز آن را تضمین کنیم.
 
در ادامه جلسه امام جمعه سمیرم با اشاره به نارضایتی برخی مردم گفت: مردم در بانک‌ها برای یک واریز یا برداشت ساده باید انتظار طولانی را تحمل کنند و شاهدیم که در برخی بانک‌ها از چند باجه تنها یک یا دو باجه فعال بوده و به مردم خدمات می‌دهد که لازم است حل شود.
 
حجت‌الاسلام حبیب‌الله موسوی گفت: کمک به دولت کمک به نظام است و باید برای موفقیت در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها ما مسئولان پیشگام باشیم و آنان که وضعیت مالی خوبی دارند با انصراف از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند تا به دولت کمک کنند.
 
وی افزود: مسائل فرهنگی کشور هم اکنون موجب نگرانی علنی رهبر انقلاب شده که مسئولان باید در جهت پیروی از ولایت‌فقیه در جهت حل این مشکل گام بردارند و به وظیفه خود در انقلاب جامعه عمل بپوشانند.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سمیرم نیز با اشاره به شبانه‌روزی نیروهای انتظامی، برقراری امنیت در جامعه یکی از وظایف ذاتی نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: ایجاد امنیت برای مسافران نوروزی یکی از برنامه‌های مهم و اساسی نیروی انتظامی است که در ایام نوروز اجرا می‌شود.
 
هادی صادقی با بیان اینکه برنامه‌ریزی، پیشگیری و پیگیری مهم‌ترین مأموریت‌های پلیس برای ایجاد امنیت است، افزود: مردم می‌توانند با دقت در رعایت موارد حفاظتی و عمل به توصیه‌های پلیسی به طور مطلوبی در ایجاد امنیت عمومی در شهرها مشارکت کرده و به یاری پلیس بشتابند.
 
وی با تاکید بر برخورد خوب و منطقی تمامی مسئولان با ارباب رجویان خواستار افزایش تعداد اکیپ‌های بازرسی تعزیرات برای کنترل قیمت‌ها شد.
 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: