واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۳

حسرت سارا برای تحمل صورتش

سارا دختر بچه هشت ساله ای که در مدرسه شهید گنجیان روستای همایون در شهرستان بیجار تحصیل می کند از هشت ماهگی که بر اثر حادثه دست و صورتش سوخت در حسرت بازگشت اندک زیبایی قابل تحمل چهره اش به سر می برد.
تدبیر24: وقتی تمام راههای پیش رویت بسته است، هر روزنه ای می تواند دریای امید بخشی باشد که تو را برای رسیدن به کرانه نجات وادار به حرکت کند و شاید از همین منظر است که معلم سارا از روزنه خیرین به بهبودی دخترک امید بسته است.

معلم فداکاری که در استان کردستان و این بار از دیار گروس برای احیای سارا تلاش کرد تا او را با مدرسه و همکلاسی آشتی دهد و به زندگی بازگرداند، ناتوان از بازگرداندن چهره ترمیم شده سارا به تنهایی است و باور دارد که با کمک هموطنانش این کار ممکن است زیرا این تمام زندگی یک کودک باشد.

سارا که در تمام این سال های گذشته به علت ناتوانی مالی خانواده، در وضعیت بسیار نامناسبی بوده اما در دو سال اخیر با پیگیری ها و تلاش های شبانه روزی معلم فداکارش، درمان دست و صورتش شروع شده است.

«ثریا مطهرنیا» معلم سارا در دو سال اخیر بارها او را برای مداوا به تهران برده و اکنون نیز از خیرین انتظار دارد در درمان سارا که هزینه ای سنگین دارد با او همراهی کنند.

سرپرست فرمانداری بیجار و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان با حضور در مدرسه شهید گنجیان از نزدیک وضعیت سارا را بررسی کردند ، تلاش این معلم را فداکاری دانستند.

«باقر جدی امین پور» ضمن قدردانی از خدمات مطهرنیا گفته که به یقین معلمین با همین ایثار و از خودگذشتگی هاست که هدایتگری جامعه را بر عهده گرفته اند.

گزارش شده که وی اقدام فداکارانه این معلم ایثارگر را در پیگیری و درمان این دانش آموز ستوده اما مطلبی از امکان کمک های فرمانداری یا آموزش و پرورش برای ادامه درمان سارا منتشر نشده است.

سه ماه قبل نیز معلم مریوانی برای ابراز همدردی با دانش آموز بیمارش موهای خود را تراشید که انتشار تصاویر وی در فضای مجازی، سلسله گزارش هایی را در مطبوعات و رسانه های داخلی و خارجی به همراه داشت و سبب برانگیختگی حس همنوع دوستی و ایجاد موج انسانی برای حمایت از کودک بیمار مریوانی شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: