واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲

افزایش عوارض ورود خودرو به قشم

سرپرست اداره کل روابط عمومی منطقه آزاد قشم گفت: هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم افزایش عوارض ورود خودروها در نوروز 93 را تصویب کرد.
تدبیر24: سید علی علوی افزود: در این مصوبه با اشاره به پایین بودن عوارض ورود خودرو به جزیره قشم در سال‌های گذشته و همچنین ضرورت تامین بخشی از هزینه های بازسازی زیر ساختهای تخریبی در این ایام و ارائه خدمات بهتر به مردم و میزبانی از مهمانان نوروزی مبلغ عوارض ورود خودرو از تاریخ 25 اسفند 92 لغایت 15 فروردین 93 توسط هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم با نرخ‌های مختلف تعیین شد.

وی اضافه کرد: در این مصوبه بومیان با ارائه کارت شهروندی، از 75 درصد تخفیف برخوردار خواهند بود و مبلغ عوارض ورودی خودروهای سواری در مدت زمان تعیین شده یک میلیون ریال، کامیونت، وانت، خاور و مینی بوس یک میلیون و پانصد هزار ریال و عوارض ورودی کامیون و هر نوع تریلر و اتوبوس به مبلغ دو میلیون ریال تعیین شده است که البته در این ایام فقط کامیون و تریلرهای حامل ارزاق عمومی اجازه ورود به جزیره را خواهند داشت و ورود اتوبوس نیز مجاز خواهد بود.

علوی خاطرنشان کرد: هزینه‌های حمل خودروها به صورت رفت و برگشت توسط لندینگ کرافت جدای از هزینه عوارض ورود محاسبه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: