واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۲

کشف 18تن مواد مخدر در خراسان رضوی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 18 تن و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح این استان کشف و ضبط شده است.
تدبیر24: سردار ˈبهمن امیری مقدمˈ روز سه شنبه طی نشست خبری افزود: از این میزان 14 تن و 700 کیلوگرم توسط ماموران انتظامی در سطح استان و چهار تن توسط نیروهای مرزبانی در نوار مرزی کشف و ضبط شده است.

وی اظهار داشت: همچنین در این مدت 50 باند بزرگ توزیع مواد مخدر با تلاش ماموران انتظامی در خراسان رضوی منهدم شدند.

او افزود: 76 طرح جمع آوری خرده فروشان و معتادین پرخطر مواد مخدر نیز در این مدت در سطح استان اجرا و چهار هزار و 700 نفر از این دسته معتادین دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد اعزام شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین با اشاره به وقوع 11 مورد سرقت مسلحانه بانکها در مشهد گفت: میزان کشف این سرقتها توسط ماموران انتظامی 29 درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به 9 مورد آدم ربایی طی این مدت در خراسان رضوی افزود: بخش عمده این آدم رباییها کشف و با مسببان آنها برخورد شده و تعدادی از جرائم به دلیل معاملات مواد مخدر صورت گرفته است.

او بیان کرد: میزان کشف سرقتهای به عنف، خودروهای سرقتی، دستگیری اتباع بیگانه غیرمجاز و سارقان نیز از ابتدای سال 1392 تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب 27، 16، 28 و 35 درصد افزایش یافت.

سردار امیری مقدم همچنین گفت: هفت طرح انتظامی و ترافیکی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی در استان خراسان رضوی و به خصوص مشهد اجرا می شود که از جمله آنها می توان به طرحهای ارتقاء امنیت اجتماعی، برخورد با مخلان نظم و امنیت، برخورد با مظاهر منکرات و بدحجابی، سارقین و کیف قاپها، مبارزه با مواد مخدر، نظارت بر اماکن عمومی و طرح ویژه 13 فروردین اشاره کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: