واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۲۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴
استاندار اردبیل:

گردشگران ورودی به اردبیل جریمه نمی‌شوند

استاندار اردبیل گفت: مسافران و گردشگران نوروزی که به اردبیل سفر می‌کنند، جریمه نخواهند شد.
تدبیر۲۴:  مجید خدابخش پیش از ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری استان در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل اظهار داشت: در دیداری که مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی با موضوع اقتصاد مقاومتی با مقام معظم رهبری داشتند معظم‌ له بر خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد تاکید و  از آن ابراز خرسندی کردند اما گوشزد کردند که حماسه اقتصادی هنوز به شکل مناسب رخ نداده است.
 
وی خاطرنشان کرد‌: در 10 محوری که مقام معظم رهبری در این زمینه اعلام کردند موارد جدی را به مسئولان و مدیران گوشزد کردند که باید آن را نصب‌العین خود قرار دهیم که نه در پوستر و پلاکارد بلکه آنها را در عمل به کار گیریم.
 
استاندار اردبیل یادآور شد: انتظار می‌رود هر دستگاه اجرایی در سال آینده یک قانون مزاحم را احصا و معرفی کند تا نسبت به برطرف کردن آن تلاش کنیم و مجلس نیز مصمم است تا با حذف قوانین مزاحم و تولید قوانین جدید در این مسیر یاریگر باشد.
 
خدابخش از مدیرانی که برای حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری مجوز صادر می‌کنند خواست در حوزه پیگیری مسائل بکوشند و خود را مالک فرایند ببینند و بعد از صدور مجوز سرمایه‌گذاران را به حال خود رها نکنند تا آنها در چاله‌ها و تنگناهای اداری گرفتار نیایند.
 
این مسئول گفت: در کنار این امر باید کنترل پروژه‌ها به دقت انجام شود تا در جنگل انبوه آیین‌نامه‌ها و ضوابط افراد سرمایه‌گذار و بخش خصوصی گرفتار نیایند.
 
رئیس شورای اداری استان با قدردانی از تلاش یک ساله مدیران اجرایی در انجام بهتر امور تصریح کرد: در فضایی که اعتبارات دولتی فوق‌العاده محدود بود مدیران اجرایی تلاش موثری را انجام داده و کارها را به سرانجام رسانند.
 
خدابخش اهتمام مدیران اجرایی را به برپایی نماز‌های جماعت در ادارات با شکوه خاص توصیه کرد و افزود: در سازمان‌ها و ادارات که هنگام نماز جلسه‌ای برگزار شود نمی‌توان در آن مجموعه سراغی از برکت و حرکت رو به جلو را مشاهده کرد که شایسته است به برپایی نماز جماعت در ادارات توجه جدی شود.
 
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از کاهش حوادث و تلفات منتهی به  چهارشنبه‌سوری ابراز خرسندی کرد و گفت: با تلاش پلیس و آگاه‌سازی که رسانه‌ها انجام داده‌اند حوادث ناگوار در آستانه چهارشنبه آخر سال به حداقل رسیده و امیدواریم امروز تلخی حوادث شیرینی عید را در ذائقه‌ها تلخ نکند.
 
استاندار اردبیل از پلیس راهور و پلیس راه خواست تا با راهنمایی و هدایت درست از جریمه کردن بار اول برای مسافران نوروزی پرهیز کنند چرا که بسیاری از این مسافران در مبادی ورودی اردبیل گلایه دارند که چگونه پلیس راه آنها را به خاطر مسائل جزئی جریمه می‌کند.
 
خدابخش از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا در راه‌‌اندازی ادارات شهرستانی به ویژه در مرکز استان همت کنند تا بیشتر وقت و فرصت ما درگیر مسائل شهر اردبیل نشود.

 وی در پایان سخنان خود از زحمات دستگاه‌های خدمات‌رسان و آماده‌باش در ایام عید نوروز امسال به صورت ویژه قدردانی کرد.
 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: