واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳
در واکنش به فشار فزاینده غرب در مورد کریمه؛

روسیه با «برنامه هسته‌ای ایران» غرب و آمریکا را تهدید کرد

معاون وزیر خارجه روسیه هشدار داد که فشارهای اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا بر روسیه در مورد الحاق منطقه کریمه به این کشور، ممکن است موضعگیری مسکو درباره برنامه اتمی تهران ...
تدبیر24: معاون وزیر خارجه روسیه هشدار داد که فشارهای اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا بر روسیه در مورد الحاق منطقه کریمه به این کشور، ممکن است موضعگیری مسکو درباره برنامه اتمی تهران را تحت تأثیر قرار دهد.

به گزارش تسنیم به نقل از میدل‌ایست مدیا؛ سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه روز گذشته (چهارشنبه) هشدار داد که فشارهای اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا بر روسیه در مورد الحاق منطقه کریمه به این کشور، ممکن است موضعگیری مسکو درباره برنامه اتمی تهران را تحت تأثیر قرار دهد.
ریابکوف افزود: با وجود اختلاف رویکردهای بروکسل (مقر اتحادیه اروپا) و آمریکا، روسیه نمی‌خواهد از این مذاکرات (هسته‌ای ایران) به عنوان ابزاری برای بازی‌های سیاسی  (با آمریکا و اتحادیه اروپا) استفاده کند.
معاون وزیر خارجه روسیه در ادامه اظهار داشت: در صورتی که مجبور شویم، در مسیر انتقام و تلافی گام بر خواهیم داشت، زیرا ارزش‌ها و اصول تاریخی ما و پیوند روسیه و کریمه موضوعی نیست که تنها در چند ماه اخیر به وجود آمده باشد؛ و در این شرایط نمی‌توان مواضع روسیه در کریمه را با رویکرد این کشور در مورد موضوع هسته‌ای ایران مقایسه کرد.
ریابکوف همچنین تصریح کرد: نهایت و سرانجام مبارزه و رقابت ما (روسیه با اروپا و آمریکا)، به موضعگیری و تصمیمات واشنگتن و بروکسل وابسته است؛ حصول نتیجه‌ای ایجابی و شناخت این امر که مسکو مسیر تعامل را برگزیده و یا در پی اقدامات تلافی‌جویانه برآید نیز به تصمیمات اروپا و آمریکا بستگی دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: