واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
مدير كل دفتر نظارت سازمان هواپيمايي كشوري:

كاهش 20 درصدي تاخيرات پروازي

مدير كل دفتر نظارت بر شركتها، فرودگاه ها و موسسات هوانوردي سازمان هواپيمايي كشوري گفت: برخي از پروازها به دليل به حد نصاب نرسيدن تعداد مسافران لغو شده و آن پرواز جايگزين مسيرهاي پررفت و آمد مي‌شود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري ، مراد اسماعيلي مدير كل دفتر نظارت بر شركتها، فرودگاه ها و موسسات هوانوردي سازمان هواپيمايي كشوريبا بيان اين كه خوشبختانه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با كاهش تاخيرات پروازي مواجه بوديم گفت: با آغاز سال جديد و حجم ترددهاي هوايي خوشبختانه با كاهش 20 درصدي تاخيرات و لغو پروازها مواجه بوديم.  
 
وي اضافه كرد: شركت‌هاي هواپيمايي طبق برنامه‌ريزي‌ها و هماهنگي‌هايي كه با يكديگر دارند مكلف هستند هواپيماي جايگزيني را براي پروازهاي خود قرار داده و از ناوگان يكديگر در مواقع تاخير و يا كنسلي استفاده كنند.  
 
اسماعيلي اظهار داشت: كارشناسان هواپيمايي روزانه گزارش‌هاي پروازي مربوط به تاخير و يا لغو پروازي را به مسافران اعلام مي‌كنند.
 
وي در خصوص علت لغو پروازها طي روزهاي گذشته گفت: ذكر اين نكته لازم است كه برخي پروازها جزو پروازهاي فصل گذشته بوده و اين پروازها اكنون در برنامه‌هاي پروازي نوروزي قرار ندارند و حتي بابت آن‌ها بليط هم فروخته نشده است و برخي ديگر از پروازها نيز به دليل به حد نصاب نرسيدن تعداد مسافران لغو شده و آن پرواز جايگزين مسيرهاي پر رفت و آمد شده است.  

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: