واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۱۲۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵

خبر کذبی که تیتر نخست رسانه های ضددولت شد!

در شرایطی که برخی رسانه ها به نقل از وزیر بهداشت ادعا کرده اند که « 90 درصد هزینه‌ درمان بستری بیماران در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها کاهش می‌یابد»، پیگیری های خبرنگار «انتخاب» حکایت از آن دارد که این نقل قول با اشتباهی احتمالاً سهوی بر خروجی این رسانه ها قرار گرفته است.
تدبیر24: پس از آنکه پیگیری های خبرنگار «انتخاب» برای گفت و گو با سید حسن هاشمی وزیر بهداشت به دلیل سفر عمره، بی نتیجه ماند ، با محمدرضا صادق مشاور رسانه ای رییس جمهور تماس گرفتیم تا صحت و سقم این ادعا را جویا شویم.
 
صادق ضمن تکذیب این ادعا گفت که سخنان آقای وزیر به شکل دیگری بوده و ظاهراً تنظیم کننده ی خبر ، چنین برداشت کرده که 90 درصد هزینه‌ درمان بیماران در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها کاهش می‌یابد» که این ادعا را به شدت تکذیب می کنم.
 
وی در توضیح اصل این ماجرا گفت: آقای هاشمی براساس مصوبه کمیته دولتی یارانه ها ، اظهار داشته اند که در سال 93، ده درصد هزینه درمان بیماران در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها کاهش خواهد یافت.
 
این ادعا که اشتباه احتمالاً سهوی برخی رسانه هاست، به این دلیل از سوی جریان های ضددولتی مورد استقبال قرار کرفت و به تیتر نخست آنان تبدیل شد که چنین ادعای بزرگی مبنی بر «کاهش 90 درصد هزینه بیماران» ، به اندازه ای در شرایط فعلی کشور امکان ناپذیر است که علی القاعده - در صورت صحت این ادعا - دولت موفق به تحقق آن نخواهد شد. 
 
مقامات دولتی ضمن تکذیب فوری این خبر درصدد هستند تا جریان منتقدین و مخالفین را که هر بهانه ی سطحی را تبدیل به بحرانی برای دولت می کند، وادار کنند که از خیر این جوسازی احتمالی علیه دولت، بگذرند!
 

منبع: انتخاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
1
0
همچین نوشتی "خبر کدب" که فکر کردم وزیر میخواد استعفا بده
نظر شما: