واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۱۲۸۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
مهدی آيتی نماينده ادوار مجلس

سم فروشان ثروتمند

آگهي هاي تبليغاتي ميلياردي بيلبردهاي خياباني و صدا و سيما براي چيپس و پفك نشان مي دهد كه...

تدبیر24 : در چند سال اخير به دليل مشكلات اقتصادي و عدم رونق بنگاههاي توليدي و اقتصادي كشور مشاهده مي شود كه آگهي هاي تبليغاتي توليدكنندگان، كم رنگ و كم رونق شده است ولي در همين سالها وفور آگهي هاي تبليغاتي بعضي از اجناس و كالاها نظير چيپس و پفك سرسام آور است.

در شرايطي كه اكثر واحدهاي توليدي و صنعتي به دليل مشكلات تحريم و تورم يا از گردونه فعاليت خارج شدند و يا نيمه تعطيل شده اند، واحدهاي توليدي مثل چيپس و پفك بسيار پررونق و پردرآمد هستند. چرا؟

چرا محصول صد در صد زيان آور و مضري مثل چيپس و پفك كه به گفته همه كارشناسان تغذيه و پزشكان هيچ ارزش غذايي نداشته و بسيار براي انسان مضر و گاه خطرناك است اينقدر به راحتي هم كم فروشي مي كنند، هم گران فروشي و هم سم فروشي؟!

آگهي هاي تبليغاتي ميلياردي بيلبردهاي خياباني و صدا و سيما براي چيپس و پفك نشان مي دهد كه اين سم مهلك چگونه در بسته بنديهاي پر زرق و برق با قيمتي بسيار گران به كودكان فروخته مي شود و چگونه نسل آينده را با سوء تغذيه و بيماريهايي مواجه مي كند؟

هيچكس نمي داند كه اين خوراك به ظاهر خوشمزه كه نه بر اساس وزن فروخته مي شود و نه بر اساس حجم چگونه در كيسه هاي پر شده از هوا به مردم فروخته مي شود و پروانه بهره برداري و بهداشتي هم دارد؟

چقدر جالب و شگفت انگيز است تجارت پر رونق كم فروشي، گران فروشي و سم فروشي و سود فراوان آن براي توليدكنندگان و زيان هاي فراوان آن براي بچه هاي مردم و گاهي افراد بزرگسال جامعه!؟


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
0
5
وزارت بهداشت همیشه ضعیف عمل کرده. تبلیغ چیپس و پفک می کنند و سوسیس و کالباس و آلودگی هوا و ماشین داغون به خرد ملت می دهند بعد هم یارانه رو صرف خرید دارو می کنند. ...بیشتر از این نمیشه. من به شخصه در خوراکم مراقبت میکنم و تمایلی به اختصاص سهم یارانه ام به بهداشت و درمان ندارم ولی روحانی قیم من شده و می خواهد اینکار رو بکنه.
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
0
2
امروزه بر خلاف اوایل انقلاب تبلیغات پر زرق و برق اجناس مهلک ،مردم را دچار اشتباه کرده و وظیفه ی خطیر ماموران بهداشت و درمان چند برابر شده است.همیشه برای من خریدار،وقتی از تلویزیون مضرات بعضی اجناس را می شنوم و وفور آن در بازار با تاییدیه بهداشت و درمان ،دچار سردرگمی می شوم.بهتر است به محض شناسایی مضرات بعضی از مواد غذایی ضمن آگاه کردن سازنده و جلوگیری از پخش آن در بازار، آینده ای صحیح برای هموطنان رقم بزنیم.بیکار شدن گروهی به نجات ملتی ارزش دارد.
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
0
0
عالی
بیرجندی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
0
2
من از این مهندس آیتی خیلی خوشم میاد
دلش برای همه چیز میسوزه
فقط نمیدونم چرا در زمان نمایندگی مجلس ششم از این حرفهای قشنگ و عالمانه بلد نبود؟!!
نظر شما: