واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴

ارسال نخستین محموله سیمان صادراتی سیستان و بلوچستان به پاکستان

مدیرکل راه آهن جنوب شرق از اعزام نخستین قطار حامل سیمان صادراتی استان از زاهدان به مقصد کویته پاکستان از طریق مرز میرجاوه خبر داد.
تدبیر24: "سید مصطفی داودی"، در گقت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، افزود: پس از ارسال موفقیت آمیز قطارهای باری حامل محمولات مختلف به کشورهای همسایه و آسیای میانه این با نخستین محموله سیمان صادراتی استان با قطار از ایستگاه راه آهن زاهدان بارگیری و به مقصد کویته پاکستان اعزام شد.
 
داودی با اشاره به راه‌اندازی قطارهای باری بین المللی مانند قطار اکو و قطارهای باری داخلی حامل سیمان، گازمایع، فراورده‌های نفتی در استان اظهار کرد: حمل انواع بار، محصولات تولیدی و کالاهای ترانزیتی تحول بزرگی در منطقه ایجاد خواهد کرد و باعث رشد اقتصادی ، محرومیت زدایی و اشتغالزایی می‌شود.
 
وی ادامه داد: ویژگی حمل و نقل ریلی این امکان را برای صاحبان کالا فراهم می‌کند تا با بهره مندی از ایمنی بالا و جابجایی انبوه بار، بتوانند بدون دغدغه بارهای خود را حمل و به مقصد مورد نظر ارسال کنند.
 
مدیرکل راه آهن جنوب شرق در پایان اظهار کرد: این محموله به وزن 500 تن بوسیله 20 واگن مسقف بارگیری و توسط یک رام قطار باری از طریق مرز میرجاوه به کویته پاکستان صادر شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: