واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
در مسجد جامع سنندج

هفتمین روز شهدای سپاه بیت‌المقدس برگزار شد

با حضور مسئولان لشکری و کشوری استان کردستان یادبود هفتمین روز شهادت شهدای اخیر و دومین سالگرد شهدای سال 91 سپاه بیت‌المقدس در مسجد جامع شهر سنندج برگزار شد.
ش:با حضور مسئولان لشکری و کشوری استان کردستان یادبود هفتمین روز شهادت شهدای اخیر و دومین سالگرد شهدای سال 91 سپاه بیت‌المقدس در مسجد جامع شهر سنندج برگزار شد.

در این مراسم که ظهر امروز با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، مسئولان نظامی و انتظامی، کارکنان ادارات و دستگاه‌های دولتی و بسیجیان استان در مسجد جامع شهر سنندج برگزار شد، یاد و خاطره شهدای شمالغرب کشور و شهدای اخیر سپاه بیت‌المقدس کردستان گرامی داشته شد.

در این آئین معنوی با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و قرائت قرآن و فاتحه یاد شهیدانی که اخیرا برای پاسداری از خاک و کیان اسلامی سختی راه را به جان خریدند و با گذشتن از جاده‌های پر پیچ و خم و کوهستانی کامیاران به لقاءالله پیوستند گرامی داشته شد.

شهیدان گرانقدر ولی‌الله احمدی، سیدجلال بازیار، جواد سلیمی و کوروش عابدینی هفته گذشته در حین انجام ماموریت بر روی مین‌های بازمانده از دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و بسان کبوتران سبکبال به آسمان‌ها پیوستند.

این فرشتگان زمینی زمانی که از منزل خارج شدند و با هدف ماموریت کاری و پاسداری از مرز کشور به ارتفاعات شاهو در کامیاران رفتند شاید، فکر نمی‌کردند که دوباره باز گردند.

این شهیدان گرانقدر به دلیل انفجار مین در ارتفاعات شاهو در استان کردستان، حین انجام ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در جریان این انفجار که در ارتفاعات شاهو در منطقه کامیاران اتفاق افتاد سه نفر از نیروهای سپاه بیت‌المقدس کردستان به دلیل شدت جراحات وارده در محل وقوع حادثه به فیض شهادت نایل شدند و دو تن دیگر نیز زخمی شدند که بعد از انتقال به بیمارستانی در کرمانشاه یکی دیگر از آن‌ها به خیل شهدا پیوست.

آخرین وداع شهید با فرزندانش

مستوره رستمی همسر شهید ولی‌الله احمدی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج در مورد شهادت همسرش اظهار کرد: شهید احمدی روز دوشنبه گذشته حین ماموریت کاری در ارتفاعات شاهو به همراه چند شهید دیگر بر اثر انفجار مین بر جای مانده از دوران جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه خبر شهادت همسرم را ساعت 11 شب همان روز به خانواده‌ام اطلاع دادند، افزود: شهید  احمدی متولد 27 خردادماه سال 1364 است که از اسفند ماه سال 1383 پس از سپری شدن دوره مقدس سربازی جذب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

همسر شهید ولی‌الله احمدی بیان کرد: در 26 شهریور ماه سال 1385 با این شهید جلیل‌القدر ازدواج کرده و حاصل زندگی هفت ساله‌شان یک فرزند پسر 5.5 ساله و دختری است که هنوز چشمانش روشنایی دنیا را ندیده از محبت پدر محروم شده است.

وی تصریح کرد: طبق وصیت شوهرم اسم دخترم را فاطمه خواهم گذاشت و امیدوارم رهرو خوبی برای پدر شهیدش باشد.

رستمی در مورد وصیت‌نامه شوهر شهیدش افزود: شهید ولی‌الله احمدی بارها به من گفته بود که من می‌روم و دیگر فرزندانم را نخواهم دید.

وی اضافه کرد: در روزهای پایانی و باقیمانده از عمرش و قبل از این عملیات در روز عید سعید فطر چهره‌اش به طور عجیبی نورانی و منور شده بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: