واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰
در تعطیلات نوروز

مصرف بنزین در استان سمنان بیش از پنج درصد افزایش یافت

مدیر کل امنیتی و انتظامی استاندار سمنان از رشد 5:4 درصدی مصرف سوخت در ایام نوروز در این استان خبر داد و گفت: در این ایام بیش از 23 میلیون و 892 لیتر بنزین در استان سمنان مصرف شد.
تدبیر24: ˈحسن اسلامی راد ˈ روز پنجشنبه افزود: در این مدت بیش از 16 میلیون و 362 هزار لیتر نفت گاز و بالغ بر 342 هزار و 883 مترمکعب گاز سی ان جی در استان سمنان توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش داشته است.
 
وی همچنین از افزایش 13 درصدی اقامت مسافران نوروزی در این استان خبر داد و با ارائه گزارش ستاد تسهیلات نوروزی استان سمنان گفت: در تعطیلات نوروز امسال 297 هزار و 47 نفر مسافر در این استان اقامت کردند.
 
دبیر ستاد تسهیلات توروزی استان سمنان شمار بازدید از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی استان سمنان را نیز 141 هزار و 338 نفر و اقامت در مدارس این استان را 107 هزار و 645 نفر بیان کرد.
 
اسلامی راد در خصوص آمار جابجائی سفر و مسافر در استان گفت : در ایام نوروزی 9 هزار و 695 سفر شامل پنج هزار و 682 برون استانی و بیش از چهار هزار درون استانی و جابجایی 93 هزار و 370 مسافر انجام شده است .
 
دبیر ستاد تسهیلات نوروزی استان سمنان تعداد واحدهای اطلاع رسانی و خدمات دهی مستقر به مسافران و شهروندان را بیش از 50 پایگاه اطلاع رسانی ذکر کرد و افزود: از این تعداد 32 پایگاه درون شهری با 249 هزار نفر مراجعه کننده و 19 پایگاه برون شهری با 148 هزار نفر مراجعه کننده بوده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: