واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
روزنامه ديلي اسپورت نيجريه نوشت:

ايران شگفتي ساز جام جهاني برزيل

" ايران مي خواهد با کي روش که از تجربيات فني و تاکتيکي بين المللي گسترده برخوردار است در جام جهاني برزيل شگفتي ساز شود. "
تدبير24: کي روش سرمربي تيم فوتبال ايران که ازسه سال قبل هدايت اين تيم را برعهده گرفته است،تجربه مربيگري در تيم هاي رئال مادريد و پرتغال را دارد. روزنامه ديلي اسپورت نيجريه در ادامه اين مطلب به گفت وگوي « جواد نکونام » کاپيتان تيم فوتبال ايران با خبرگزاري آسيوشيتدپرس اشاره کرده و به نقل از وي افزوده است: اين مربي ( کي روش ) اعتماد بنفس ما را افزايش داده است. نکونام اما درعين حال در گفت و گو با آسوشيتدپرس تصريح کرد:کارما براي صعود به مرحله بعدي جام جهاني بسيار سخت است امااکنون تنها به ارائه بازي خوب در جام جهاني فکر مي کنيم. کاپيتان تيم فوتبال ايران افزود: ما مي دانيم که کار آساني در پيش نداريم اما مي دانيم که تلاش و کوشش ما موجب سربلندي کشورمان مي شود. ديلي اسپورت نيجريه در ادامه به ديدارهاي تيم ايران در مقدماتي جام جهاني اشاره کرد و نوشت: تيم ايران توانسته است کره جنوبي را با نتيجه يک بر صفر شکست دهد و به جام جهاني صعود کند. اين روزنامه به بازيکنان شاغل در ليگ هاي اروپايي اشاره کرد و افزود: اضافه شدن رضا قوچان نژاد به تيم ايران در حاليکه ايران نيمي از ديدارهاي انتخابي جام جهاني را پشت سرگذاشته بود ، قدرت ايران را براي صعود به جام جهاني افزايش داد. روزنامه اختصاصي ورزش نيجريه افزود:انتظار مي رود حضور قوچان نژاد در ترکيب تيم ايران، قدرت تهاجمي اين تيم را در جام جهاني برزيل افزايش دهد. گلزني يکي از موضوعات اصلي مورد توجه کادر فني تيم ايران است اما اين تيم با هدايت کي روش، قدرت دفاعي خوبي را سازماندهي کرده است.تيم ايران پس از پيروزي چهار بر صفر مقابل لبنان در تهران ، در هفت ديدار بعدي خود توانست چهار گل به ثمر برساند. روزنامه ديلي اسپورت نيجريه درادامه اين مطلب به بازيکنان ديگرکه در ليگ هاي اروپايي شاغل هستند اشاره کردونوشت:کي روش به فعاليت وتوانايي اين بازيکنان که در اروپا به دنيا آمده اند پيش از اين سخن گفته است. « اشکان دژاگه » که سابقه بازي در تيم فوتبال جوانانان آلمان را دارد پيش از آنکه در سال 2012 به فولهام انگليس منتقل شود ، به مدت هشت سال در آلمان بازي کرد. «دانيل داوري » که از پدر ايراني و مادرخارجي متولد شده است يکي از بارزترين دروازه بان هاي ايران است که توانست « رحمان احمدي » را از دروازه ايران کنار بگذارد. او اکنون در تيم اينتراخت در ليگ آلمان بازي مي کند. اين روزنامه اضافه کرد:بازي کردن اين بازيکنان در کنار جواد نکونام که شش فصل در اوساسونا اسپانيا بازي کرده و آندرانيک تيموريان بازيکن سابق بولتون، تلفيقي از بازيکنان جوان و باتجربه است. تيموريان گفت: هنگامي که به برزيل مي رويم همه مردم ايران پشت سر ما قرار دارند و شان آنها اين است که بهترين بازي را براي آنها در جام جهاني انجام دهيم و ما براي موفقيت از هيچ کوششي فروگذار نخواهيم بود.

ديلي اسپورت نيجريه اضافه کرد: تعدادي از بازيکنان حرفه اي که در ليگ هاي اروپايي بازي مي کنند در ترکيب تيم ايران در جام جهاني حضور دارند و ايران مي تواند با استفاده از تجربه بين المللي بالاي اين بازيکنان شگفتي ساز جام جهاني شود.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: