واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵

هیس... در رازی نقد می‌شود

شست نقد و بررسی فیلم هیس؛ دخترهای فریاد نمی‌زنند، که ازساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۳۰ مردادماه در پردیس سینمایی رازی برگزارمی شود؛ پوران درخشنده (کارگردان)، مریلا زارعی، طنازطباطبایی، بابک حمیدیان (بازیگر) وجوادطوسی (منتقدسینما) درکنار اصحاب رسانه واعضاء باشگاه فیلم رازی حضورداشته و پس از تماشای این اثرسینمایی به نقد و بررسی آن می‌پردازند.

به گزارش پویش  به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رازی؛ در این فیلم مریلا زارعی، بابک حمیدیان، طنازطباطبایی، شهاب حسینی، جمشید هاشم‌پور، فرهادآییش، مائده طهماسبی، شیرین بینا، مجیدمشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان، مهدی ماهانی، امیرآقایی و ستاره اسکندری ایفای نقش کرده‌اند.
این فیلم داستان کودکی است که دردوران طفولیت مورد آزار قرار می‌گیرد و به حدی از این اتفاق دچار وحشت و ترس می‌شود که حتی در بزرگسالی نیز این ترس در ذهنش باقی می‌ماند. حال «شیرین» که بزرگ شده و تا آستانه ازدواج و تشکیل خانواده پیش رفته، فاجعه‌ای به بار می‌آورد که این ترس او ریشه دراتفاقات دوران کودکی‌اش دارد و...
علاقمندان به هنر هفتم برای تماشای رایگان فیلم یا عضویت در این باشگاه می‌توانند به نشانی میدان رازی، خیابان هلال احمر، پردیس سینمایی رازی مراجعه یا برای کسب اطلاع بیشتر باشماره تلفن: ۵۵۴۰۹۵۴۹ تماس بگیرند.

برچسب ها: تدبیر24 هیس نقد رازی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: