واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶

همسر البرادعی دختر‌عموی مهدوی‌کنی؟!

در پی انتشار گسترده این خبر در فضای مجازی جهان عرب، حرف و حدیث ها درباره آن بیش از پیش شد به گونه ای که در جدید ترین ادعای مطرح شده در این باره، یکی از رسانه های عرب زبان مدعی شد همسر البرادعی، دختر عموی آیت الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری است. این سایت عرب زبان تیتر مطلب خود را چنین انتخاب کرده بود: همسر البرادعی دختر عموی رئیس مجلسی است که رهبر ایران را تعیین می‌کند!

این سایت که به نظر می‌رسد از هواداران جنبش اخوان المسلمین و از مخالفان سر سخت البرادعی به شمار می‌رود، در ادامه مقامات ارشد جمهوری اسلامی را مورد اهانت قرار داده و آنان را رافضی نامیده و مدعی شده که همسر البرادعی با این مقامات ایرانی ارتباط و تعامل دارد. این رسانه مخالف البرادعی در ادامه با هدف تحریک احساسات افکار عمومی جهان عرب علیه البرادعی، مدعی شده او هنگامی که ریاست سازمان بین المللی انرژی هسته‌ای را بر عهده داشت، اطلاعات نادرستی درباره برنامه هسته ای عراق به آمریکا و دیگر کشورهای غربی داد و بر اساس همین اطلاعات غلط بود که آمریکا و دیگر کشورها به عراق حمله کرده و این کشور را به اشغال خود در آوردند.

این سایت عرب زبان همچنین در ادعایی مضحک نوشت: یکی از علل اصلی کودتا علیه مرسی مخالفت شدید او با شیعیان بوده زیرا مرسی طی اظهاراتی شیعیان را نجس نامیده بود. گفتني اينكه چند روز پيش، محمد البرادعي ضمن اعتراض به سركوب هواداران مرسي، از معاونت رياست‌جمهوري موقت مصر استعفا داد و قاهره را به مقصد اتريش كه سالها مقيم آنجا بود، ترك كرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: