واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
معاون استاندار اردبیل

پرداخت بی ضابطه یارانه بدهی کلانی برای دولت ببار آورد

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار اردبیل گفت: پرداخت بی ضابطه یارانه و اجرا نشدن درست قانون هدفمندی بدهی کلانی برای دولت ببار آورد.
تدبیر24: محمد باقر بهشتی در گفت و گو با ایرنا در خلخال افزود: نمایندگان مجلس نیز در ارتباط با قانون هدفمندی برخورد صحیحی نداشته و اجرای غلط آن توسط دولت گذشته 200 هزار میلیارد تومان بدهی برای این دولت بجا گذاشت .
 
وی پرداخت یارانه نقدی به همه مردم کشور را یکی از علل افزایش تورم و بیکاری در کشور دانست و گفت: در حالی که سالانه 900 هزار نفر وارد بازار کار می شوند با پرداخت یارانه نقدی به این افراد نه تنها هیچ شغلی را ایجاد نمی کنیم بلکه با این کار توان مالی دولت را کاهش داده و بر میزان بیکاری و تورم اضافه می کنیم.
 
وی اظهار کرد: بر اساس قانون اساسی کشور باید با تمام توان برای کاهش فقر از جامعه و افزایش درآمد مردم و بهبود وضعیت اقتصادی تلاش کنیم ولی با پرداخت یارانه نقدی دولت هیچ گاه قادر به مهار تورم کاهش بیکاری و فقر از جامعه نخواهد شد.
 
وی گفت: در این استان نیز می توانستیم به جای پرداخت سالانه هفت هزار و 270 میلیارد ریال یارانه نقدی به مردم استان با هزینه این پول بسیاری از پروژه ها و طرح های نیمه تمام را تکمیل و سود این طرح ها را روانه جیب مردم کنیم.
 
وی افزود: در راستای پیاده شدن اهداف اقتصاد مقاومتی و تحقق خواسته رهبر معظم انقلاب از مسوولان باید اقتصاد بومی را در مناطق مختلف استان پویا و کانون های توسعه را در همه شهرستان های استان تشکیل دهیم.
 
وی اظهار کرد: تورم و بیکاری در سطح کلان کشور و در سطح منطقه ای استان اردبیل را فقیر کرده و کاهش میزان تولیدات در استان و تعطیلی کارخانه ها و واحدهای تولیدی و صنعتی استان ناشی از تورم لجام گسیخته سال های گذشته است.
 
وی بر لزوم استفاده از حداکثر توان بخش خصوصی برای مهار تورم و بیکاری تاکید کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: