واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵

چگونه براي رفتن به عروسي کمتر خرج کنيم؟

دعوت شدن به عروسي علاوه بر خوشگذاراني هايش مخارج بالايي مي طلبد.

تدبير24: تمام مهمان هاي عروسي مي دانند که بايد پول زيادي خرج کنند، اما در اين چگونه به شما يادآوري مي کنيم که با کمي تدبير مي توانيد با کمترين خرج از يک مهماني عروسي بيشترين لذت را ببريد.

-1
سفر
اگر عروسي خارج از شهر محل سکونت شماست، شما بايد براي رفتن به آن جا پول خرج کنيد. ولي راه هايي وجود دارد که آن مخارج را کاهش دهيد. اگر براي رفتن به عروسي برنامه ريزي داشته باشيد مي توانيد زودتر با وسيله نقليه خودتان سفر کنيد و اينطوري کلي از مخارجتان کم خواهد شد. اگر عروسي در يک شهر با جاذبه کردشگري است مي توانيدآن سفر را به سفر گردشي آن سال تبديل کنيد. مي توانيد با برنامه ريزي از قبل بليط قطار تهيه کنيد و از سفرتان لذت ببريد. فراموش نکنيد که همه اين موارد با يک برنامه ريزي صحيح امکان پذير است.
  -2
لباس
مرد ها به راحتي آماده ي عروسي مي شوند. آن ها همچنين مي توانند لباس هاي تکراريشان را به آساني در جشن هاي مختلف بپوشند. زن ها، برعکس، فشار زيادي مي آورند تا لباس هاي متنوع بپوشند تا در مهماني خودي نشان دهند. اما يادتان باشد مي توانيد لباس هايتان را با دوستانتان عوض کنيد يا آن ها را کرايه کنيد، بنابرين براي هر عروسي لباسي نو داريد. براي آرايش صورت و موهايتان خودتان را ملزم نکنيد که به آرايشگاه برويد. اگر حواستان به زمان باشد به خوبي مي توانيد اين کار را در منزل انجام دهيد. اگر هم مطمئن هستيد که توانايي انجامش را نداريد مي توانيد از تخفيف هاي آرايشگاه ها استفاده کنيد. براي اين کار کافي است در يکي از سايتهاي تخفيف در اين باره سرچ کنيد.
-2
هدايا
در فرهنگ ما ايرانيها اينطور باب است که معمولا براي عروسي سکه يا پول هديه داده مي شود که اغلب خرج سنگيني بر دوش مهمانان مي گذارد. بنابراين اگر شما کمي خلاقيت در کادويتان به خرج دهيد هم کاري متفاوت انجام داده ايد و هم خرجتان را کمتر مي کنيد. براي مثال يک هديه صنايع دستي خريداري کنيد يا خودتان يادگاري زيبايي درست کنيد و هديه دهيد. اين هديه تا مدتها براي عروس و داماد باقي خواهد ماند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: