واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹

آخرین خبر از وضعیت جسمانی امام جمعه سنندج در بیمارستان

رییس بیمارستان بعثت سنندج گفت: وضعیت جسمانی و حال عمومی ماموستا ˈحسام الدین مجتهدیˈ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرنگان رهبری و امام جمعه سنندج که بامداد سه شنبه در بیمارستان بعثت سنندج بستری شد رو به بهبودی است.
تدبیر24:  ماموستا مجتهدی بامداد سه شنبه برای بار دوم به دلیل افت فشار خون و خونریزی در دستگاه گوارش در بیمارستان بعثت سنندج بستری شد.
 
دکتر بابک قطبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ارتباط با آخرین وضعیت جسمانی امام جمعه سنندج، گفت: با دعای خیر مردم و تلاش تیم پزشکی، خونریزی دستگاه گوارش ماموستا مجتهدی متوقف شده و حال وی رو به بهبودی است.
 
به گفته وی ماموستا مجتهدی هم اکنون به وسیله دستگاه، تنفس می کند و تصمیم داریم به دلیل بهبودی وضعیت عمومی وی، به تدریج دستگاه را نیز قطع کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه امام جمعه سنندج هم اکنون در ICU بیمارستان بعثت سنندج بستری است، افزود: به دلیل وضعیت نامنساب جسمانی، امکان ملاقات حضوری با وی وجود ندارد.  
 
قطبی از حضور مسوولان ارشد استان و اقشار مختلف مردم در جهت ملاقات با امام جمعه سنندج قدردانی کرد و افزود: هم اکنون امکان ملاقات حضوری وجود ندارد و از مردم می خواهیم با دعای خیر برای بازگشت سلامتی ماموستا مجتهدی دعا کنند.
 
به گفته وی تیمی از پزشکان فوق تخصص و متخصص گوارش، جراحی، بیهوشی و داخلی هم اکنون وضعیت درمان امام جمعه سنندج را در کنترل دارند.
 
مموستا مجتهدی که حدود 93 سال سن دارد از سال 83 به عنوان امام جمعه سنندج منصوب شده و از سال 90 نیز به عنوان منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری حضور دارد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: