واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
همزمان با انتخابات مجلس عراق

مرز خسروی و پرویزخان متوقف می شود

فرماندار قصرشیرین گفت: با توجه به برگزاری انتخابات پارلمانی عراق و تعطیلی یک هفته ای ادارات این کشور، مبادلات تجاری و مرزی در مرزهای خسروی و پرویزخان این شهرستان نیز متوقف می شود.
تدبیر24: افشین رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس تصمیم اتخاذ شده از ساعت 24 امشب تا ساعت 24 پنجشنبه 11 اردیبهشت تردد مسافر و صادرات کالا از مرز خسروی به کشور عراق متوقف است.
 
وی گفت: ممنوعیت تردد مسافر و صادرات کالا و ترانزیت سوخت نیز در مرز پرویزخان از ساعت 24 روز سه شنبه نهم اردیبهشت تا ساعت 24 پنجشنبه 11 اردیبهشت نیز اعمال می شود.
 
رضایی اظهار کرد: در این ایام هرگونه فعالیت اقتصادی، صادرات کالا ، ترانزیت سوخت و تردد مسافر از مرزهای پرویزخان و خسروی این شهرستان به کشور عراق و اقلیم کردستان این کشور متوقف است.
 
وی افزود: از بامداد جمعه 12 اردیبهشت ماه ، فعالیت تجاری و بازرگانی، صادرات کالا، ترانزیت سوخت و تردد مسافر از مرزهای خسروی و پرویزخان از سر گرفته می شود.
 
روزانه بطور میانگین بیش از 800 دستگاه کامیون حامل کالاهای ایرانی از مرز بین المللی پرویزخان و حدود 300 دستگاه کامیون نیز از مرز خسروی روانه کشور عراق می شود.
 
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 25 هزار نفر جمعیت و 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد که در این محدوده ، دو مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: