واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
تفاوت هزینه‌ها اگر بالا باشد اتفاق بدی است

درست نیست یک صندلی را اشغال کنم اما کمک نکنم

عضو هیات مدیره استقلال با بیان این که از هیات مدیره این تیم انصراف نداده می‌گوید بهتر است جای او کسی در هیات مدیره باشد که بتواند به لحاظ اقتصادی به آبی‌پوشان کمک کند.
تدبیر24: منصور پورحیدری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مطالب منتشر شده مبنی بر این که او از حضور در هیات مدیره استقلال انصراف داده است، گفت: خیر. من از هیات مدیره انصراف نداده‌ام اما اعتقاد دارم کسانی باید در هیات مدیره استقلال در شرایط فعلی حضور داشته باشند که بتوانند به لحاظ اقتصادی کمک حال تیم باشند. در همه جلسات اخیر هیات مدیره صحبت بر سر مسائل مالی بود. وقتی من نمی‌توانم در این زمینه کاری کنم بهتر است که یک نفر می‌تواند این کار را انجام دهد در هیات مدیره باشد. این درست نیست که یک صندلی را اشغال کنید، اما کمکی به تیم نکنید.
 
او افزود: زمانی شرایط مالی تیم خوب است و بحث‌های فنی هم در هیات مدیره شکل می‌گیرد، اما در شرایطی هم شرایط مالی خوب نیست و بحث‌های فنی در هیات مدیره جایی ندارد. در حالت اول حضور یک فرد فنی و پیشکسوت می‌تواند کمک کند اما در شرایط دوم مسائل دیگری اهمیت دارد. همه ما منتظریم تا وزارت ورزش و جوانان راه حل نهایی را اعلام کند تا مشکلات تیم حل شود. وضعیت تیم استقلال به گونه‌ای نیست که بتوانیم در آن از مسائل فنی در هیات مدیره صحبت کنیم.
 
عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که چرا در جلسه روز گذشته اعضای هیات مدیره با خادم حضور نداشت، عنوان کرد: جلسه دیروز برای پیدا کردن راهکاری برای حل مشکلات مالی بود. اعضای هیات مدیره ما پیشنهاداتی ارائه دادند و افرادی که شاید مدیرعامل استقلال شوند راه حل‌هایشان را ارائه دادند. اما بنده به این جلسه دعوت نشده بودم و به همین دلیل در وزارت ورزش و جوانان حاضر نشدم. البته من اعتقاد دارم حساسیت فعلی وزارت ورزش و جوانان نسبت به استقلال و پرسپولیس به دلیل خاص بودن این دو تیم است و قطعا آنها می‌خواهند بهترین راه حل را ارائه کنند.
 
او در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش استقلال با توجه به وضعیت فعلی از سایر تیم‌های لیگ برتری در نقل و انتقالات عقب نمی‌افتد؟ گفت: طبیعی است که همه تیم‌ها از اواخر فروردین در نقل و انتقالات به صورت فعال کار می‌کنند و عقب افتادن ما جای تعجب ندارد. اما چاره‌ای هم نیست. باید یکی راه حل مالی پیدا کنیم و در بحث اقتصادی فعال‌تر باشیم. قبول دارم کارمان در نقل و انتقالات سخت‌تر می‌شود، اما جز تمکین کار دیگری نمی‌توانیم کنیم.
 
پورحیدری در پاسخ به سوالی درباره شفاف سازی تیم‌های صنعتی، اظهار کرد: شفاف سازی می‌تواند به فوتبال ما کمک کند و بهتر است همه تیم‌ها در این میان قراردادهایشان را اعلام کنند. به هر حال شنیده می‌شود برخی از تیم‌ها هزینه‌های بسیار بالاتری از استقلال و پرسپولیس کرده‌اند و اگر تفاوت این هزینه‌ها زیاد باشد، واقعا اتفاق بدی رخ داده است.
 
مدیر فنی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که دلیل ناکامی تیمش در فصل گذشته را چه می‌داند؟ گفت: فصل گذشته مشکلات زیادی داشتیم و هم شما و هم مردم همه چیز را می‌دانیم. از شروع فصل این مشکلات بود تا جدا شدن بازیکنان در طول فصل در کنار این‌ها فشردگی رقابت‌ها هم مشکلاتی را ایجاد کرد. اما من اعتقاد دارم که نیازی نیست وقت بگذاریم و در این باره صحبت کنیم. مهم این است که بتوانیم برای فصل بعد سر و سامان بگیریم. خیلی‌ها می‌گویند چرا استقلال قراردادهای بالا بسته؟ اما بگذارید من جوابش را به شما بگویم. بسیاری از تیم‌ها بودجه مشخصی دارند و بر اساس آن یارگیری می‌کنند. همان ابتدا 30 – 40 درصد قرارداد را می‌دهند و باقی قرارداد را هم به موقع پرداخت می‌کنند، اما وقتی پولی نباشد شما مجبورید چک بکشید و برای راضی کردن بازیکن رقمی بالاتر بدهید. با وعده و وعید بازیکن را می آورید و خود به خود رقم قراردادش بالا می‌رود، این در حالی است که اگر پول بود درصد بالایی از قراردادها کمتر می‌شد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: