واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۲۹۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳

انتقاد پزشکیان از تخریب دولت

وزیر اسبق بهداشت و نماینده مجلس ضمن انتقاد از تخریب ها علیه روحانی و دولت، خطاب به منتقدان می گوید: در دولت گذشته اجازه نقد نمی دادند، الان عابد و زاهد شده و می گویند دولت باید جوابگو باشد، البته دولت باید پاسخگو باشد اما این مسئله نباید به گونه ای باشد که عده ای جواب دهند و عده ای دیگر هرگز جوابی ندهند.

تدبیر24:  مسعود پزشکیان در واکنش به ساخت مستند علیه روحانی گفت: کسانی که دست به این اقدامات می زنند، نمی خواهند نظام به آرامش برسد و دولت موفق باشد، چه در مورد روابط خارجی و چه مسائل داخلی.

وی افزود: این دسته از افراد در مجلس و بیرون از آن به صورت سیستماتیک و برنامه ریزی شده دست به اقداماتی می زنند که نه منطقی به نظر می رسد و نه به نفع مردم و کشور در این شرایط اقتصادی است.

وزیر اسبق بهداشت تصریح کرد: این افراد برای اینکه دولت موفق نشود، هر تلاشی برای تخریب آن می کنند.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد ادعای «روحیه نظامی گری روحانی در مستند جنجالی» گفت: عجیب است که روحیه نظامی گری به روحانی نسبت می دهند، اما نمی دیدند که دولت پیشین خفقان ایجاد کرده بود و به کسی اجازه حرف دادن نمی داد.

پزشکیان با بیان اینکه صداوسیما از ابتدای دولت، نقد و برنامه های نظارتی و انتقادی مثل «پایش» را آغاز کرده است، به طرح این سئوال پرداخت که «آیا صداوسیما در طول 8 سال گذشته، یکبار برنامه های نظارت و انتقادی چون پایش را پخش کرد؟»

وی افزود: اینها هر روز نقد و پایش می کنند، اما حاضر نشدند یکی از کارهای دولت قبلی مانند دلارهایی که پخش کرد را نقد کنند.

وزیر اسبق بهداشت تصریح کرد: حالا عابد و مسلمان شده و می گویند دولت باید جوابگو باشد، البته دولت باید پاسخگو باشد اما این مسئله نباید به گونه ای باشد که عده ای جواب دهند و عده ای دیگر هرگز جوابی ندهند.

پزشکیان اضافه کرد: چنین اقداماتی به نفع مملکت نیست، چراکه اکنون کشور به اتحاد و مدیریت جهادی نیاز دارد و تخریب های غیرمنصفانه به نفع هیچکس نیست.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار «انتخاب» مبنی بر اینکه چه کسانی پشت این تخریب ها هستند گفت: این ها همان آدم هایی که در عرض 8 سال به پول و قدرت رسیدند.

پزشکیان با اشاره به درآمد 800 هزار میلیاردی در دو دولت گذشته گفت: آن موقعی که پول ها را کرور کرور خرج می کردند، این آقایان کجا بودند؟ این افراد که خوابشان برده بود و اکنون بیدار شده اند، چرا الان صداشان درامده و حالا دلسوز شده اند؟


منبع: انتخاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ساسان
|
Turkiye
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
0
0
چون نظراتی که مینوسم منعکس نمی شود، دیگر نمی نویسم از شما این رفتارها بعید هستش.
نظر شما: