واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۲۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰

همه ما میمون هستیم!

حرکت جنجالی دنی آلوز بازیکن تیم فوتبال بارسلونا که پس از پرتاب یک موز از سوی تماشاگران، آن را برداشت و خورد، حمایت همه جانبه بسیاری از ستارگان فوتبال در رسانه های اجتماعی را در پی داشت.

تدبیر24:  دنی آلوز یکشنبه شب در جریان دیدار بارسلونا مقابل ویارئال در حالی که آماده ضربه کرنر بود، موزی را که تماشاگران به سمت او پرتاب کرده بودند، پوست کند و خورد.


حرکت او اندکی بعد به تیتر نخست بسیاری از رسانه ها تبدیل شد و حمایت های جهانی بسیاری را برانگیخت به طوری که برخی از ستارگان فوتبال دنیا مثل سرخیو آگرو، نیمار و مارتا، فوق ستاره فوتبال زنان برزیل، در توئیتر و اینستاگرام به حمایت از وی پرداختند.

نیمار با ارسال تصویری از خود در حالی که موزی را در دست دارد، در اینستاگرام نوشت: همه ما میمون هستیماین عکس سپس توسط بازیکنان دیگر هم به اشتراک گذاشته شد.

داوید لوییس دیگر مدافع برزیلی نیز تصویر مشابهی را بر روی صفحه فیسبوک خود قرار دارد.

همچنین آگروه مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی عکسی از خود و مارتا منتشر کرد که در حال خوردن موز هستند و زیر آن نوشت: نه من و همکارم مارتا به نژادپرستی. همه ما برابر هستیم.

ناصر چادلی و موسی دمبله دو بازیکن تاتنهام نیز تصاویری از خود را که در حال خوردن موز هستند در حمایت از مبارزه با نژادپرستی در فیسبوک گذاشتند.

علاوه بر این گری لینکر کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس در توئیتر، واکنش آلوز را عالی توصیف کرد.

اما فقط فوتبالیست ها نبودند که نسبت به این مسئله واکنش نشان دادند بلکه تعدادی از مجریان تلویزیون در اسپانیا و آلمان نیز در برنامه های زنده تلویزیونی شروع به خوردن موز کردند.

حتی ماتئورنزی نخست وزیر ایتالیا در عکسی با چزاره پراندلی سرمربی تیم ملی فوتبال در خوردن یک موز شریک شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: