واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۳۱۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲

واکنش افخم به گزارش سالانه تروریسم آمریکا

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد گزارش سالانه تروریسم وزارت امور خارجه آمریکا گفت: ایراد اتهام حمایت از تروریسم به ایران انحراف واقعیات بوده و کاملا بر اساس ...
تدبیر24: سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد گزارش سالانه تروریسم وزارت امور خارجه آمریکا گفت: ایراد اتهام حمایت از تروریسم به ایران انحراف واقعیات بوده و کاملا بر اساس معیارهای دوگانه و رویکرد سیاسی با این موضوع برخورد می شود.

به گزارش تدبیر24 از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه،مرضیه افخم ضمن رد گزارش سالانه تروریسم وزارت امور خارجه آمریکا گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس شواهد و قرائن مستند و انکارناپذیر بزرگ ترین قربانی تروریسم در سه دهه گذشته بوده و ایراد اتهام حمایت از تروریسم به چنین کشوری انحراف واقعیات بوده و کاملا بر اساس معیارهای دوگانه و رویکرد سیاسی با این موضوع مهم و مبتلا به جامعه جهانی برخورد می شود.  
 
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود : حضور و فعالیت آزادانه تروریست ها در ایالات متحده آمریکا که عامل شهادت بیش از 15 هزار نفر از شهروندان ایرانی و مقامات ارشد کشورمان بوده اند و همچنین استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در کشتار مردم بی گناه منطقه و چشم پوشی از جنایات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین ادعای دولت مردان ایالات متحده در مبارزه با تروریسم را به چالش جدی می کشد.  
 
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت:جمهوری اسلامی ایران این رویکرد را به شدت محکوم نموده و آن را عامل تهدید صلح وامنیت بین المللی می داند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکترعباس حاتمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
0
0
ایران درزمینه حقوق بشروتروریسم با1+5مذاکره کند.
نظر شما: