واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۳۲۶۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
گزارش از تجمع «ضعيف» منتقدان «‍‍ ژنو» در لانه جاسوسي

پخش ترانه توسط دلواپسی‌نژادها در روز شهادت!

خبر تجمع و همبستگی طرفداران مشايی، احمدی‌نژاد و جلیلی آنقدر هم دور از تفكر نیست ولی اینکه دلواپسان سعی داشتند در تالار سید الشهدا (ع) که یک مکان دولتی است
تدبیر24: ساعات اول صبح با صدای پیامکی به سمت تلفن همراهم رفتم. ابتداي پیام، خبر از گردهمایی دانشجویی می‌داد ولی درادامه متن اسامی و موضوع گردهمایی را که دیدم متوجه شدم بازهم کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است، بازهم قرار است کسی کوبیده و ترور شخصیت شود. ناگهان یاد پیامک‌هایی افتادم که ۲۲ بهمن سال ۹۱ ارسال و بعد از آن به رئیس مجلس حمله شد  یا پیامک‌هایی که در سازمان انرژی اتمی برای اخلال در روند این سازمان جابه جا می‌شد. محتوای پیامک از تجمع سرخوردگان سیاسی که هیچ اقبالی به آن‌ها در انتخابات ریاست جمهوری نشد و تلاش آن‌ها برای حضور در رسانه ملی و اعتراض به دولت سرانجام نداشت، خبرمی داد.

ياران احمدي نژاد و جليلي در كنارهم!

خبر تجمع و همبستگی طرفداران مشايی، احمدی‌نژاد و جلیلی آنقدر هم دور از تفكر نیست ولی اینکه دلواپسان سعی داشتند در تالار سید الشهدا (ع) که یک مکان دولتی است، علیه دولت توطئه و کار حزبی کنند بسی جای تامل دارد. البته نا‌گفته نماند در دولت قبل که هیچ چیز روی روال قانون نبود، بار‌ها پیروان مکتب سوم تیر یا‌‌ همان گفتمان احمدی‌نژاد که به انشقاق رسیده بودند و برخی طرفدار او بودند و برخی به اصطلاح پایداری بودند و چشم دیدن او را نداشتند برای فعالیت‌های حزبی و شخصی خود از این تالار استفاده کردند ولی در این دولت اجازه سوءاستفاده از قدرت را دولت روحانی به قافله افراط نداد.

سازمان بسيج دانشجويي يا سازمان پايداري

بعد از اینکه جلوی استفاده از رانت جماعت دلواپس گرفته شد، سازمان بسیج دانشجویی که مدت هاست شمشیر را برای فلج کردن دولت از رو بسته است، آن‌ها را به لانه جاسوسی کشاند. بسیج دانشجویی‌اي که عامل تهیه و توزیع برنامه‌هایی مانند «دکتر سلام»، «من روحانی هستم» است و در بیانیه‌هایی که به تازگی داده است کشور را تهدید به برخورد انقلابی کرده است. باید دید منظور این جماعت از برخورد انقلابی  آيا نمونه وقایعی است که در سال‌های ۷۸ رخ‌داد و یا ترورهایی که در زمان اصلاحات صورت گرفت است!؟

زمين گير شدن دلواپسان

جلسه «دلواپسان روحانی» با بي برنامگي و تاخير زيادي آغاز شد، و تشکیلات شروع به پخش «من روحانی هستم» و هفته نامه «۹دی» کردند. طبق روال گذشته این جماعت، افرادي مانند روح ا... حسینیان و نبويان در حالی که صندلی‌های رزرو شده از قبل خالی بود،  روی زمین نشستند.

پخش ترانه توسط بسيج در روز شهادت!

داعيه داران اسلام(!)، در روز شهادت امام هادي(ع)با دشمنان اين امام شيعيان هم صدا شدند و با دعوت از خواننده اي، شروع به پخش موسيقي كردند.قسمت طنز تجمع اينجا بود كه بيش از نيمي از اسامي كه رسانه هاي طرفدار اين طيف و نيز مسئولان برگزاري تجمع اعلام كرده بودند، دروغ بود و در جلسه حضور نداشتند.براي مثال محمدحسن قديري ابيانه كه نام وي را نيز به دروغ در ليست مدعوين انتشار داده بودند با برائت از اين جماعت ادعاي آن ها را تكذيب كرد.

دلواپسي براي كشور يا ...؟!

اين تجمع از بازندگان و طرفداران
«حزب باد» که هر کجا منافعشان ایجاب کند در‌‌ همان زمین بازی می‌کنند و سنگ آن مکان را به سینه می‌زنند، تشکیل شده بود. این بار اهالی افراط با لوگوی «دلواپسیم» به میدان آمده‌اند، ولی سوال این است که دلواپس چه هستند؟ چرا در سال‌های گذشته که آبروی نظام از بین رفت، دلواپس نبودند؟ چرا در زمانی که کرور کرور سرمایه کشور از بین می‌رفت، دلواپس نبودند؟ شاید دلواپس دست‌هایی هستند که در این مدت از جیب مردم کوتاه شد؟!

شكست پررنگ پايداري

مهم نيست اين تجمع با چه هدفي برگزار شد، ولي عدم حضور مدعويني مانند الهام،محصولي،بذرپاش و سردار سعيد قاسمي كه بيشتر براي سوءاستفاده از او،نام وي را در ميان مدعوين آورده بودند، انشقاق ميان قشر تندرو را بيش از پيش پررنگ كرد و نشان داد تنها عده محدودي و فقط پايداري، دلواپس است و آن هم دلواپس منافع حزبي و نه منافع ملي!
قائم مقام مصباح یزدی: تحمل برگزاری یک همایش دانشجویی را ندارند
پناهیان :مذاکراتی که به تقویت جایگاه جمهوری اسلامی منجر نشود مطرود است
روح ا... حسينيان:سانتریفیوژها برعکس می‌چرخد
محمد كوثري:  نتوانسته‌ایم حتی یک دلار از پول‌های بلوکه شده نفتی برداشت کنیم
فريدون عباسي: عملکرد تیم جلیلی در مذاکرات هسته‌ای قهرمانانه بود نه دیگران
فواد ايزدي: دلواپسیم که امتیازات مورد نیاز کشور در گام نهایی گرفته نشود
منبع:روزنامه قانون
   
 
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
16
7
سلام به آقایون با تدیبر، چندتا سوال!
1 وا قعآ هنوز شما نفهمیدین که احمدی نژاد و جلیلی باهم همسو نیستن؟
2 دولت بی تدبیری که شما سنگشو به سینه میزنی تو این جندوقتی که سرکار بوده چه غ... کرده؟
3 بسیج تو روز عزاداری آهنگ پخش کرده خواهشآ آدرس دقیق بدین ما اون بسیج رو نابودش کنیم
4 شما معتقدین استاد قدیری ابیانه بودن اسمش رو تکذیب کرده؟ بنده همین امروز باهاشون کلاس داشتم و چیز دیگه ای میگفت که حرف شمارو تکذیب میکنه
تورو خدا بسه گفتن حرفای که صحت نداره مردم باهمشن البته غیر اون 18 میلیون که البته اونام تازه باهوش شدن نشونه اش اینکه تا الان از گرفتن یارانه انصراف ندادن
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
10
4
سلام برادر تدبیر
چرا توهم دارید؟؟؟
من نمیدونم اینن تحلیل های عجیب رو کدوم باهوشی می نویسه؟
کوبیدن و ترور شخصیت کدومه؟
این رو بهش نقد میگن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
4
2
"و چشم دیدن او را نداشتند برای فعالیت‌های حزبی و شخصی خود از این تالار استفاده کردند"
این قسمت از متن یعنی در دولت قبلی آزادی منتقدین دولت به مراتب بیشتر از الان بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
5
3
وقایعی است که در سال‌های ۷۸ رخ‌داد که کار خودتون بود
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
0
8
درود بر روحانی بر عهدی که با تو بستم هنوز پایبندم ازت دل نمیکنم محکم و استوار پای تو می مانم
ثمن
|
-
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
0
8
اينها دلواپسند كه... و تا چهار سال ديگه نميتوانند ركور... را افزايش بدند. بگذاريد از اين دلواپسي .... لعنت خدا بر ...
mostafa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
1
3
اولا علت تاخیر در برگزاری این برنامه جلوگیری دولت از این همایش در سالن اگه اشتباه نکنم یکی از دانشگاهها بود که از اون جلوگیری کردند اما با این همه کارشکنی هزاران نفر از انقلابیون دور هم جمع شدند ما حامی احمدی نژاد نیستیم اولا به قول دوستمون ادرس درست بده براا پخش اهنگ وخوانندش کی بوده دوما بهتر از اینه که روز عاشورا هلهله وشادی کنیم!!! اما درمورد پاراگراف یکی مونده به اخر که همین حزب باد لرزه براندام خیلیها انداخته وحضور هزاران نفر ور چند نفر تعبیر نمیکنند باید رانتهای 650 میلیاردی واخیرا رانت شرکت پتروشیمی ویکی دیگه که اقی توکلی به زودی فاش خواهد کرد اینها دلواپسی نداره ایا عار دولتم بارزه با رانت نبود که الا خودش رانت میده ایا از جیب بیت المال تو کاخ جشن بگیرند عیب نداره بعد بگن از یارانه انصراف بدن یا ساخت استخر وجسونا با هزینه میلیاردی بیت المال ،یا سفرهای شخصی با هواپیمایخصوصی یا ماشینهای چن صد میلیونی ایا همچین کسی میتونه جلوی ریخت وپاش رو بگیره یا حق
نظر شما: