واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱

نجات نفتکش هندی توسط ارتش ایران

در این حمله خوشبختانه آسیبی چندانی به نفتکش وارد نشده و نفتکش هندی به صوب مقصد عزیمت نمود که کاپیتان نفتکش در تماس بیسمی از ناوگروه ایران تقدیر و تشکر کرد.

تدبیر24:  معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت:یک فروند نفتکش هندی به نام " jok lok" که دردریای سرخ مورد حمله 7 فروند قایق تندرو دزدان دریایی قرار گرفته بود توسط ناوگروه سی ام ارتش نجات پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، دریاداردوم جره معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: یک فروند نفتکش هندی به نام " jok lok" در دریای سرخ به سمت کانال سوئز در حرکت بوده است که مورد حمله 7 فروند قایق تندرو دزدان دریایی قرار می گیرد.

وی افزود: با اعلام درخواست کمک از نفتکش مذکور، ناوگروه سی ام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام سرعت به سمت مورد نظر حرکت می کند.

دریاداردوم جره اذعان داشت: ناوگروه ارتش با حضور به موقع با دزدان دریایی درگیر می شود و آنان را متواری می کند.

وی تصریح کرد: در این حمله خوشبختانه آسیبی چندانی به نفتکش وارد نشده و نفتکش هندی به صوب مقصد عزیمت نمود که کاپیتان نفتکش در تماس بیسمی از ناوگروه ایران تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است؛ ناوگروه سی ام نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران "الوند" و ناو پشتیبانی رزمی "بوشهر" است که در چند روز آینده در بندر سودان پهلو خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: