واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸

مشاوره اف بی آی به ارتش اوکراین

یک نشریه آلمانی فاش کرد که نیروهای امنیتی «اف بی ای» و کارشناسان آمریکایی به دولت اوکراین در تامین امنیت اجتماعی، پیگردهای قضایی مالی و اقدامات نظامی در مناطق شرقی این کشور مشورت می دهند.

تدبیر24: نشریه آلمانی «بیلد»، خبر داده است که ده ها تن از مامورین نیروهای امنیتی آمریکایی به دستور دولت ایالات متحده در حال کمک به مقامات جدید کی یف برای ایجاد یک سیستم کارآمد تامین امنیت اجتماعی و اقدامات نظامی برای توقف خشونت ها در مناطق شرق و جنوب اوکراین هستند.

طبق اطلاعات این نشریه، مامورین سازمان اف بی آی آمریکا در زمینه مسائل مربوط به مبارزه با جنایات سازمان یافته، به مقامات دولتی اوکراینی مشاوره می دهند. گروهی از کارشناسان امنیتی آمریکایی نیز در حال تحقیق در مورد تخلفات مالی و پیگردهای قضایی مربوط به این مسئله از دوران ریاست جمهوری "ویکتور یانوکوویچ" هستند.

این خبر در حالی منتشر شده است که پیش از این نیز فاش شده بود که "جان برنان" رئیس سازمان «سی آی ای» آمریکا مخفیانه سفری به کی یف داشته و دقیقا بعد از مذاکرات وی با مقامات دولت جدید اوکراین بود که ساختارهای نظامی اوکراینی تصمیم به آغاز عملیات نظامی در مناطق شرقی این کشور را گرفتند.

بعد از افشای این خبر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که سفر برنان به کی یف یک امر عادی بوده و او نقشی در آغاز عملیات نظامی در شرق اوکراین نداشته است.

مقامات روسیه پیش از این بارها دولت آمریکا را به دخالت مستقیم و غیرمستقیم در امور داخلی اوکراین متهم کرده و مقامات واشنگتن را صحنه گردان اصلی سناریوی حوادث در این کشور دانستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: