واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

دولت عربستان در آماده باش

تعدادی از فرزندان و اعضای خاندان حاکم سعودی انتقادات خود را از آخرین فرمان عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه این کشور مبنی بر تعیین شاهزاده مقرن بن عبدالغزیز به عنوان جانشین و نائب ولیعهد آغاز شده است
تدبیر24:  روزنامه فلسطینی "المنار" به نقل از منابع دیپلماتیک در ریاض پایتخت عربستان خبر داد که وضع جسمی و سلامتی پادشاه سعودی بسیار دشوار است و روبه وخامت گذاشته است.

این در حالی است که تعدادی از فرزندان و اعضای خاندان حاکم  سعودی انتقادات خود را از آخرین فرمان عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه این کشور مبنی بر تعیین شاهزاده مقرن بن عبدالغزیز به عنوان جانشین و نائب ولیعهد آغاز شده است و شاهزاده طلال بن عبدالعزیز یکی از برادران پادشاه که در خارج از عربستان مقیم است یکی از منتقدین بود.

 
منابع آگاه خبر دادند که به دنبال وخامت حال پادشاه و نگرانی از بروز اختلافات و نزاعات و درگیری بین شاهزادگان بعد از مرگ احتمالی وی، در کشور آماده باش اعلام شده است. به طوری که در این اواخر عربستان شاهد به وجود آمدن ائتلاف ها بین اعضای خاندان و بین گروه های متنازع در آل سعود بوده است.
 
همچنین این منابع از ورود هیئت آمریکایی که غالبا بر تقسیم کیک قدرت در عربستان در آستانه مرگ پادشاهان نظارت دارد، به عربستان خبر دادند تا در این میان و بعد از مرگ پادشاه کنونی بتواند آتش اختلافات را خاموش کند که این امر نشان از نگرانی شدید آمریکا و سردمداران واشنگتن از اینده خاندان آل سعود دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: