واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
رییس جمهوری در جمع مردم ایلام:

مسیر ما با دنیا در راه تعامل و دوستی است

جمهوری اسلامی ایران با دنیای غرب و شرق، آنهایی که به حقوق ملت ایران، عظمت این سرزمین و رشد و شکوفایی ایران سرفرود آورد و قصد دوستی داشته باشد، دست صمیمیت دراز می کند.
تدبیر24: حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در اولین سخنرانی خود در جمع مردم ایلام در ورزشگاه تختی ایلام با تشکر از حضور ایلامی‌ها در مراسم استقبال و سخنرانی خود گفت: این حضور شما نشان دهنده تعهد مردم به این سرزمین است.

وی ادامه داد: ایلام به عنوان سرزمین قهرمانان تاریخ گذشته و امروز سرزمینی که دارای تمدن چند هزار ساله است شناخته می‌شود این سرزمین همواره سرزمین مرزبانان و مزرداران غرب ایران عزیزمان بوده است.

روحانی اظهار کرد: مردم سرافراز ایلام در طول دوران دفاع مقدس به عنوان پیشگامان و پیشتازان جبهه از شرف و استقلال کشور عزیزمان حمایت می‌کردند. من در طول هشت سال دفاع مقدس بارها به ایلام عزیز آمدم و شاهد بودم که چگونه شما قهرمانان در کنار علما، بزرگان، عشایر، حیدری‌ها و مرواریدها جنگیدید و از شرف و عزت این سرزمین دفاع کردید.

رئیس جمهور افزود: همه شما عشایر، لرد، لک، عرب و اقوام مختلف دست به دست هم دادید و از ایران عزیز دفاع کردید و امروز برای آبادانی این سرزمین به اینجا آمدم.

وی در ادامه خطاب به مردم ایلام گفت: مردم عزیز، زنان قهرمان و مردان دلاور، امروز ایلام شاهد حضور 24 خرداد سال گذشته است. شما سال گذشته برای اجرای تدبیر مقام معظم رهبری و به منظور سربلندی ایرانی عزیز اعتنایی به تبلیغات مسموم دشمنان نکردید و پای صندوق آراء رفته و حماسه سیاسی بزرگ را آفریدید.

روحانی با اشاره به گسترش روابط خارجی ایران با سایر کشورها گفت: همه پیروزی‌ها و موفقیت‌های امروز ما به دلیل حضور و مقاومت شما مردم است. ایران امروز در جهبه خارجی موفق‌تر و سربلندتر از همیشه است و روابط‌ ما با دنیا به ویژه با همسایگان بهتر از همیشه است.

وی ادامه داد: با عراق کشور همسایه، دوست و برادرمان روابط مان روز به روز نزدیک‌تر و صمیمی‌تر خواهد شد. عراق کشوری است که در کنار ایلام عزیز ما است. همچنین با همه همسایگان روابط‌مان گسترش می‌یابد. علاوه بر این با دنیای غرب و شرق و آنهایی که برابر حقوق ملت ایران، عزت این سرزمین و رشد و شکوفایی ایران سرفرود آوردند، رابطه خواهیم داشت و دستمان را به سوی آنها دراز خواهیم کرد.

رئیس جمهور در جمع مردم ایلام با بیان این‌که با دنیا در چارچوب عزت و مصلحت ایران تعامل و دوستی خواهیم داشت تاکید کرد: همه الطاف شما نسبت به خادم‌تان است و باید بگویم دولت خدمتگزار با برنامه و اجرای برنامه ان‌شاءالله پاسخ مثبت خواهد داد.

سفر به ایلام چهارمین سفر استانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی پس از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید است و رئیس‌جمهور طی ماه‌های گذشته به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان نیز سفر کرده است.

به گزارش ایسنا، از جمله برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر، شرکت در مراسم دیدار با علما، نخبگان، ایثارگران و برگزیدگان و همچنین شرکت در جلسه توسعه سرمایه‌گذاری و شورای اداری استان ایلام است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: