واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
به مناسبت سفر ریاست محترم جمهور به استان ایلام؛

بیانیه فعالین دانشجویی و اساتید ایلام

تشکهای دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و اطمینان کامل دارد که دولت تدبیر و امید و گفتمان عقلانیت و اعتدال میتواند اتحاد و همدلی را درمیان تمام احزاب ،جناح ها و نیروهای کارامد و دلسوز و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ایجاد نماید و همگان را به ساختن ایرانی آباد ، سربلند امیداور نماید.
تدبیر24:

بسمه تعالی

 

کاروانی که بود بدرفه اش لطف خدای************به تجمل بنشیند ،به جلالت برود

موفقیت و پیروزی گفتمان اعتدال با کلید تدبیر و امید در 24 خرداد 92 موجی از شادی و امید را در دل مردمان این مرز و بوم زنده کرد. گفتمانی که به عقیده تمام مردان کهنه کار سیاست و اقتصاد ، تنها راه نجات ایران از وضعیت گرفتاردر آن بود و به فضای ناامیدی و یاس در آن برهه پایان داد.

اینک که صدای پای تدبیر و اعتدال در ایلام ،سرزمین نیکان و دین باوران به گوش میرسد و انتظارها برای سفر این کاروان به پایان رسیده است فرصتی پیش امده تا مردمان فهمیم و همیشه در صحنه استان یاد و خاطره حماسه سیاسی و انتخابات پرشور خرداد را زنده نموده و عشق و علاقه خود را به نظام جمهوری اسلامی و خدمت گذاران راستینش نشان دهند .

امید آن میرود که دولت دکتر  روحانی به وعده های انتخاباتی خود همچنان که تاکنون جامعه عمل پوشانده ،بیش از پیش بر سر پیمان خود با مردم ،پاینده و مستحکم و به حرکت پویا و امید انگیز خویش وفادار بوده و موجبات سربلندی و سرافرازی ملت بزرگ ایران را فراهم اورد .

از دولت تدبیر و امید انتظار میرود برای استانهای محروم از جمله ایلام با اجرای برنامه های ویژه در جهت پر کردن شکافهای عمیق محرومیت و فاصله چشمگیر توسعه با سایر استانهای کشور ، اقدامات اساسی را مدنظر قرار دهد ،چرا که مردمان این دیار هم پیشینه ی کهن محرومیت را دارند و هم تجاوز دشمنان بر محرومیت و عقب ماندگی اقتصادی آن افزوده است که ایجاب میکند در  حقوق مردمان این کهن دیار به پاس گذشت و مردانگی و حضور پررنگ در تمامی صحنه های بعد از انقلاب 57 ، تحول چشمگیری صورت پذیرد .و آثار تدبیر این دولت ، امیدها را زنده نماید چنانکه مردمان این دیار چشم امید فراوان به اقدامات دولت تدبیر و اعتدال در جهت برطرف کردن مشکلات و ایجاد بستر مناسب برای عمران و آبادی این استان دارند

تشکلهای دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام ضمن خیر مقدم به کاروان تدبیر و امید از جناب آقای دکتر  روحانی میخواهد تا ضمن توجه ویژه به استان ایلام ، در جهت بهبود وضعیت دانشگاهها و خصوصا فعالیت تشکلهای دانشجویی به عنوان مطالبه گران اصلی خواسته های مردم از مسئولین اقدامات جدی و موثری داشته باشد .

تشکهای دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و اطمینان کامل دارد که دولت تدبیر و امید و گفتمان عقلانیت و اعتدال میتواند اتحاد و همدلی را درمیان تمام احزاب ،جناح ها و نیروهای کارامد و دلسوز و وفادار به نظام مقددس جمهوری اسلامی را ایجاد نماید و همگان را به ساختن ایرانی آباد ، سربلند امیداور نماید.

 

 
جمعی از فعالین تشکلهای دانشجویی و استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: