واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱

حمایت مجلسی ها از اقدامات وزیر ورزش

در مدت حضور گودرزی در این وزارتخانه شاهد انجام کارهای مهمی در زمینه تعیین مدیریت فدراسیونها، جلوگیری از مفاسد و شفاف سازی مسایل مالی فوتبال هستیم.
تدبیر24: حجت السلام سالک در نشست اعضای کمیسیون فرهنگی که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد،گفت : اقدامات موثر آقای گودرزی نظیر سامان دادن به انتخابات کمیته ملی المپیک، رسیدگی و مدیریت پنجاه فدراسیون ورزشی که بیشتر آنها نیاز به ساماندهی دارد و همینطور دقت وی‍ژه ایشان به مسایل فرهنگی ورزش و جوانان که دغدغه ماست از جمله موارد مورد تایید اعضای کمیسیون فرهنگی است.
 
وی افزود : البته این به آن معنا نیست که نقدی نداشته باشیم بهرحال نکاتی را ببنیم حتما به آقای وزیر تذکر می دهیم و خوشبختانه تاکنون هم مورد حادی نداشته ایم.
 
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با تقدیر از عزم وزارت ورزش و جوانان برای مقابله با فساد در فوتبال و تاکید وزیر بر شفاف سازی قراردادها گفت: کار مهمی صورت گرفته و البته باید در این بین وزارت ورزش و جوانان حساسیت لازم را در تعیین حامیان مالی برای این دو باشگاه و همینطور نظارت بر آنها داشته باشد.
 
حجت السلام سالک در مورد تقویت بنیه فرهنگی در وزارت ورزش و جوانان گفت: قطعا در شورای عالی انقلاب فرهنگی، کمیته فرهنگی تربیت بدنی باید احیا و فعال شود همچنین در نظر داریم کمیته ای با حضور کمیسیون فرهنگی مجلس و وزارت ورزش و جوانان تشکیل دهیم و مسایلی مثل ورزش همگانی، ورزش های بومی و محلی و همینطور ورزش زورخانه ای مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
 
وی در مورد ابراز تمایل برخی نمایندگان برای همراهی تیم ملی در جام جهانی برزیل گفت: اگر این همراهی با هزینه شخصی نماینده متقاضی باشد، اشکالی ندارد ولی اگر قرار است هزینه آن را وزارت ورزش و جوانان از محل بیت المال تامین کند، صحیح نیست و نباید اتفاق بیفتد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: