واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴

درخواست پوتین از جدایی طلبان

ولادیمیر پوتین از جدایی‌طلبان در شرق اوکراین خواسته تا برگزاری همه‌پرسی برای کسب خودمختاری بیشتر یا استقلال از اوکراین را به تعویق بیندازند.
 تدبیر24 ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، روز چهارشنبه، ۱۷ اردیبهشت، از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اوکراین در روز ۲۵ می‌حمایت کرد ولی خواستار حفظ حقوق همه شهروندان این کشور شد. وی در عین حال از جدایی طلبان در شرق اوکراین خواست تا انجام همه پرسی را به تعویق بیاندازند.
 
پوتین می‌گوید که مسکو برای حل بحران اوکراین از مسیر دیپلماتیک آماده است.
 
به گزارش رادیو فردا(Radio Farda) به نقل از خبرگزاری رویترز، رئیس‌جمهوری روسیه پس از دیدار با همتای سوییسی خود در مسکو، از جدایی‌طلبان هوادار روسیه در شرق اوکراین خواست تا برگزاری همه‌پرسی برای کسب خودمختاری بیشتر یا اعلام استقلال از اوکراین را به تعویق بیندازند.
 
او پس از دیدار با دیدیه بورکالتر، رئیس‌جمهوری سوئیس و رئیس فعلی سازمان امنیت و همکاری اروپا افزود که کشورش نیروهای خود را از مرز اوکراین نیز فراخواهد خواند.
 
پوتین گفت: «مواضع روسیه و سازمان امنیت و همکاری اروپا درباره پیدا کردن راه حلی برای بحران اوکراین تا حد زیادی به یکدیگر نزدیک است.»
 
به گزارش بی بی سی(BBC)، رسانه دولتی انگلیس، ولادیمیر پوتین همچنان از ارتش اوکراین خواست تا کلیه عملیات خود علیه نیروهای هوادار روسیه در شرق اوکراین را متوقف کند.
 
تظاهرکنندگان طرفدار روسیه در منطقه دونتسک در شرق اوکراین در واکنش به این درخواست آقای پوتین، اعلام کردند که آن را بررسی خواهند کرد.
منبع: جام نیوز
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: