واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۲۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱

گوشی هوشمند ۲۵ دلاری در راه است

مسابقه شرکت‌های سازنده موبایل برای عرضه گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت منجر به طراحی یک گوشی ۲۵ دلاری شده که تا چند ماه آینده روانه بازار می شود.
تدبیر24: این گوشی 25 دلاری مجهز به سیستم عامل همراه جدید فایرفاکس است که توسط بنیاد موزیلا طراحی شده است. این گوشی همچنین مجهز به پردازنده‌های ARM است.
 
همچنین گفته می‌شود قرار است یک گوشی هوشمند 20 دلاری مجهز به سیستم عامل اندروید هم به زودی عرضه شود. کارشناسان معتقدند از جمله علل مهم تلاش شرکت های مختلف برای ساخت گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت اشباع شدن بازار از مدل های گران قیمت این نوع محصولات است.
 
لذا باید تلاش شود بازارهای جدیدی برای گوشی های هوشمند به وجود آید تا مشتریانی که به خرید این گوشی ها علاقه دارند، اما برای این کار پول ندارند بتوانند آرزوی خود را عملی کنند. پیش از این شرکت موتورولا گوشی هوشمند ارزان قیمت موتو – جی را عرضه و موفقیت قابل توجهی کسب کرده بود.
 
این شرکت قرار است مدل جدیدتری از این گوشی یعنی موتو – ای را در اواخر سال جاری میلادی عرضه کند. نوکیا هم قبل از خریداری شدن توسط مایکروسافت گوشی نوکیا ایکس را با همین هدف عرضه کرده بود.
 
متخصصان می‌گویند روند عرضه گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت به بازار در سال‌های آینده نیز ادامه یافته و موجب خواهد شد تا میزان عرضه آنها به بازار از 500 میلیون واحد در سال 2013 به بیش از یک میلیارد واحد در سال 2018 برسد.
 

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: