واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۲۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸

میزبان لیگ جهانی کشتی مشخص شد

استاندار مازندران گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری لیگ جهانی کشتی اواخر امسال انجام می‌شود.
تدبیر24: به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار در جلسه ستاد برگزاری لیگ جهانی کشتی اظهار کرد: این کار نیازمند عزم و اراده ای بزرگ بوده و ایران اسلامی، مازندران و جویبار شایستگی لازم را به واسطه دارا بودن قهرمانان طراز اول و جهانی در این رشته دارا است.
 
وی بر تشکیل مستمر جلسات این ستاد با حضور مسئولان فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و جوانان به منظور انجام هماهنگی های لازم تاکید کرد و افزود: ستاد باید تقویم کاری داشته باشد و از همه ظرفیت ها و تجارب پیشین برگزاری تورنمنت های جهانی کشتی در کشور بهره گیری مطلوب کند.
 
استاندار مازندران گفت: لیگ جهانی کشتی، آذر ماه امسال با حضور ۱۵ کشور صاحب نام در این رشته و ۳ تیم از ایران و مازندران در جویبار برگزار می شود.
 
در نخستین جلسه این ستاد که نمایندگان مردم قائم شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار جویبار، برخی مشاوران استاندار و مدیران ستادی استانداری و برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان و شهرستان جویبار و مسئولان و بزرگان کشتی مازندران حضور داشتند، با تاکید استاندار مقرر شد دومین جلسه ستاد برگزاری لیگ جهانی کشتی با حضور مسئولان کشوری کشتی برگزار شود.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: