واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

انتقاد قلعه نویی از گزارش 20:30

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برگزاری این گردهمایی‌ها بسیار مهم است چراکه در این مراسم دید و بازدیدها رخ می‌دهد.
تدبیر24: امیر قلعه‌نویی در حاشیه مراسم همایش علمی و دانش‌افزایی مربیان گفت: این جلسات همایش بسیار خوب است، دکتر احسانی با حضور در این همایش مباحث خوبی را مطرح کرد. برخی از دوستان که آمدند قراردادها را نشان دادند ای کاش می‌آمدند و در این جلسات حضور پیدا می‌کردند و می‌دیدند که فوتبال ما چه مشکلاتی را دارد. با بررسی‌هایی که شده ورزشکاران پولدار دنیا در رتبه هفتم و هشتم قرار دارند.

وی افزود: برگزاری این گردهمایی‌ها بسیار مهم است چراکه در این مراسم دید و بازدیدها رخ می‌دهد.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که شنیده شده مربیان را تهدید کرده‌اند که باید در این همایش حضور داشته باشند آیا این موضوع صحت دارد یا خیر گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و به هیچ‌عنوان اس‌ام‌اسی هم به من نشده است.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که ظاهرا برای بخش خبری 20:30 بود گفت: خدا کند دشمن آدم نادان باشد(باخنده) چیزی که شما در آن برنامه نشان دادید ای‌کاش می‌رفتید یک مقدار در مورد آن تحقیق می‌کردید موضوعی که از رختکن باشگاه استقلال نشان دادید برای ۷ سال پیش بود من نمی‌دانم چه لزومی داشت داستان ۷ سال پیش را شما در تلویزیون نشان دادید.

قلعه‌نویی در ادامه در مورد فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: یک اعتقادی در بین مربیان است و اینکه فصل نقل و انتقال برای آنها بسیار مهم است. مربیان باید در این فصل حواسشان را جمع کنند
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: