واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۳۶۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
گعده خودمانی رسانه های همسو با سازندگان مستند تخریبی علیه رئیس جمهور

آیا سازندگان «من روحانی هستم» وجود خارجی دارند؟

حالا با این وضعیت غیر از اینکه سوال درباره هویت گروه چند رسانه ای شفق جدی تر شده است، این سوال مطرح می شود که جدا از هویت و گرایش فکری کارگردان این فیلم ...
تدبیر24: نماینده رسانه های غیر همسو با سازندگان مستند « من روحانی هستم » به نشست خبری سازندگان و توزیع کنندگان این مستند راه نیافتند. هیچ عکاسی هم اجازه ورود به کنفرانس خبری را پیدا نکرد و دست آخر خبرنگاران دست چین شده در غیاب کارگردان این فیلم سوالات خود را مطرح کردند. اینها همه یعنی دامن زدن به سوالاتی جدی درباره سازندگان این فیلم. اینکه آیا اصلا «معصومه نبوی» که گفته می شود کارگردان این مستند است، وجود خارجی دارد یا خیر؟
 
به گزارش پیام نو، حالا دیگر شناسنامه سازندگان « من روحانی هستم » هم مهم نیست، چرا که اصلا اینکه آنها وجود خارجی داشته باشند هم زیر سوال رفته است. خبرگزاری نسیم که برگزار کننده نشست خبری فیلم «من روحانی هستم» پیش از ظهر امروز شنبه به بهانه عدم هماهنگی از ورود خبرنگاران غیر همسو به این نشست جلوگیری کرد. لیست رسانه های حاضر در این نشست خبری بدین شرح بود: روزنامه‌های کیهان، جوان، وطن امروز، رسالت، جام جم، خبرگزاری‌های تسنیم، فارس، مهر ، واحد مرکزی خبر و سایت‌های خبری دانشجو، جهان نیوز، خبرنامه دانشجویان و مشرق. به نظر می رسد هیچ توضیحی برای معرفی خط و مشی این رسانه ها لازم نباشد.
 
نکته اینجاست که عکاسان همین رسانه های همسو هم اجازه پیدا نکردند تا از این نشست خبری گزارش تصویری تهیه کنند. تنها یک گزارش تصویری از این نشست مخابره شده که آن هم مربوط به خود خبرگزاری نسیم است.  نکته مهم این گزارش تصویری هم این است که هیچ تصویر گویایی از خانم «حقی» و «صیادی» که گفته شده به نمایندگی از گروه چند رسانه ای «شفق» در این نشست حضور داشتند، دیده نمی شود، گروهی که وزارت ارشاد گفته که هیچ مجوزی برای فعالیت ندارد.
 
تا پیش از این تنها یکی دو خبرگزاری خاص توانسته بودند با سازندگان مستند «من روحانی هستم» ارتباط برقرار کنند و این در حالی است که سایت شفق که متعلق به گروه تولید کننده این مستند است هیچ توضیحی درباره این گروه ندارد و هیچ شماره تماس یا آدرسی در آن به چشم نمی خورد.
 
حالا با این وضعیت غیر از اینکه سوال درباره هویت گروه چند رسانه ای شفق جدی تر شده است، این سوال مطرح می شود که جدا از هویت و گرایش فکری کارگردان این فیلم، آیا اصلا شخصی به نام «معصومه نبوی» وجود خارجی دارد یا خیر؟ تاکنون هیچ مستندسازی نسبت به گذشته و سابقه فردی به نام « معصومه نبوی » اعلام اطلاع نکرده است. حتی برادر روح الله شمقدری، برادر جواد شمقدری هم چندی قبل به روزنامه اعتماد گفته بود تاکنون هیچگاه فردی به این نام را در مقام مستندسازی نمی شناخته و نمی شناسد. آیا با این وضعیت «معصومه نبوی» یک اسم مستعار است؟ آیا کارگردان این مستند فردی شناخته شده با کارنامه مشخصی است که نمی خواهد به چشم جامعه بیاید؟ آیا او اصلا زن است یا اینکه یک مرد این فیلم را ساخته و نهایتا نام مستعار یک زن را به عنوان کارگردان آن گذاشته است؟ چقدر احتمال دارد «معصومه نبوی» وجود خارجی داشته باشد؟ بالاخره این فیلم توسط یک یا چند نفر کارگردانی شده است؛ چرا باید این فرد یا افراد چنین بازی دزد و پلیسی با رسانه ها و منتقدان خود راه بیاندازند؟
 
علیرضا زاکانی در برنامه «دیروز، امروز، فردا» در مناظره با جواد حق شناس از «خواهران دلسوزی» سخن به میان آورد که با نیت خالص اقدام به «کارهای فرهنگی» مثل ساختن همین فیلم کرده بودند. واقعا این «خواهران» چه کسانی هستند؟ آیا علیرضا زاکانی که اینقدر به آنها نزدیک است که از نیت آنها خبر دارد، می تواند در روزهای آینده نسبت به هویت این «خواهران» شفاف سازی کند؟ علیرضا زاکانی کسی است که به گفته خودش در این فیلم با او مصاحبه شده است. او آیا توضیح می دهد که چه کسی این مصاحبه را انجام داده؟ این در حالی است که چهره های اصلاح طلبی چون محمد علی ابطحی که در این فیلم از سخنان آنها استفاده شده بود، گفته اند که این سخنان متعلق به جای دیگر و برنامه دیگری بوده که سازندگان «من روحانی هستم» از آن استفاده کرده اند. حالا که زاکانی اعتراف کرده برای همین فیلم از او مصاحبه گرفته اند، چقدر می تواند راجع به هویت فیلمسازان شفاف سازی کند؟ آیا بین زاکانی و سازندگان این فیلم ارتباط خاصی وجود دارد؟
 
اکنون با نشست خبری دست چین شده خبرگزاری نسیم می توان ده ها سوال از اینگونه را مطرح کرد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
0
0
آخه اصلا .... رو آدم حساب میکنن که بخوان کارگردانش کنند؟ چه ساده این شماها!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
0
0
بله این خواهران دلسوز از همان قماشی هستند که در مجلس رای میدادند تا آقایان بتوانند چندتاچندتا زن بگیرند!
نظر شما: