واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
عضو شورای شهرتهران :

مسول پارک ارم در حادثه اخیر باید پاسخگو باشد

نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خواستار پاسخگویی مسوول مستقیم پارک ارم در مورد حادثه اخیر در این پارک شد.
تدبیر24: به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران ˈاحمد حکیمی پورˈ افزود: شورای شهر باید حادثه پارک ارم را به عنوان معضل شهری بررسی کند.
 
به گفته وی، امنیت مردم از دغدغه های اصلی شورای شهر تهران است و به همین دلیل شورا می تواند در حادثه پارک ارم ورود کند.
 
نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری تهران نیز باید در مورد استانداردهای لازم در مکان های بازی که عموم مردم از آن استفاده می کنند، ورود کند.
 
وی با بیان اینکه احتمال بروز خطر در چنین اماکنی احساس می شود، گفت: به دلیل وجود وسایل متعددی که در این مکان ها مورد استفاده مردم قرار می گیرد، احتمال بروز حوادث ناگوار وجود دارد و باید در این زمینه مدیریت های ایمنی لازم انجام شود.  
 
این عضو شورای شهر تهران افزود: باید با بازدیدها و سرکشی های لازم، استاندارد وسایل شهرهای بازی مورد بررسی قرار گیرد.
 
حکیمی پور گفت، تا زمانی که اتفاق ناگواری نیفتد به آن ورود نمی کنیم، بنابراین باید در این زمینه شهرداری و دستگاه های مربوطه به صورت جدی مساله را بررسی کنند.
 
روز جمعه 19اردیبهشت 93 نقص فنی در دستگاه Crazy Mouse (موش دیوانه) در شهربازی لونا یک پارک ارم باعث شد سه دختر جوان 25 تا 30 ساله از روی این ترن هوایی به زمین سقوط کرده و به شدت مصدوم شدند.  
 
معاون مدیر عامل پارک ارم نیز در این باره اعلام کرده است که هنوز علت حادثه مشخص نشده و فعلا بهبودی حادثه دیدگان در اولویت قرار دارد و پس از حصول اطمینان از بازگشت سلامتی آنان، بررسی های فنی برای بررسی علت وقوع حادثه انجام می شود و گزارش آن را به مردم و رسانه ها اعلام می کنیم.  
 
وی بیان کرده که دستگاه حادثه ساز دارای برگه استاندارد و بیمه است.  
 
پارک ارم در کیلومتر 4 اتوبان تهران کرج واقع است. این پارک دارای دو شهربازی با بیش از 60 دستگاه بازی تفریحی است .
 
استاندارد نبودن وسایل بازی این پارک و عدم بازرسی های تعمیر و نگهداری سبب شده تا در چند سال اخیر شاهد حوادث تلخی در این مجموعه باشیم.  
 
جان باختن شش دانش آموز دختر در حادثه پارک شهر در سال 1385، ترکیدگی سرسره بادی در شهربازی تهرانپارس در سال 1386، سقوط دو نفر از چرخ و فلک پارک ارم در سال 1383، سقوط دختر و پسر جوانی به دلیل شکسته شدن میله های نگهدارنده بشقاب پرنده بوستان شاهد در سال 1387، سقوط صندلی پرنده یکی از شهربازی های اطراف تهران در همان سال، مرگ دختر 16 ساله در شهربازی بسیج و سقوط مرگبار دختر نوجوان از ترن هوایی شهربازی ورامین در سال 91 از مهم ترین حوادث رخ داده در شهربازی ها در چند سال اخیر است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: