واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰

آخرین اوضاع نقل و انتقالات قرمزها

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بطور قطع با هماهنگی باشگاه با اداره مالیات، مشکلات مالی پرسپولیس به حداقل خواهد رسید.
تدبیر24: حمید استیلی در خصوص همایش مربیان لیگ برتر اظهار داشت: ما از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنیم زیرا این همایش در راستای دانش‌افزایی مربیان بوده و فکر کنم حضور مربیان قدیمی فوتبال می‌تواند نقش اعظمی در راستای مدیریت فوتبال امروزی داشته باشد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد حضور اجباری مربیان و تهدید نسبت به اینکه مربیانی که حضور نداشته باشند حق سرمربیگری ندارند، افزود: این پیام هم برای من آمده بود این بسیار مهم است که ما اصول و قواعد فوتبال را رعایت کنیم زیرا قانونمند خواهیم بود و به مشکل بر نمی‌خوریم.

 استیلی در مورد آخرین اوضاع نقل و انتقالات پرسپولیس تصریح کرد: در این رابطه دایی جلسات مقدماتی با رحیمی داشته است و در این جلسات دایی لیست بازیکنان مورد نیاز خود را به رحیمی ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: هنوز مذاکره‌ای با هیچ بازیکنی صورت نداده‌ایم زیرا این وظیفه مدیر عامل و کمیته فنی است که این کار را انجام دهد.

 عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد مشکلات مالی پرسپولیس هم گفت: ما مشکل مالی نداریم فقط باید یک سری هماهنگی‌ها با اداره مالیات داشته باشیم  تا مشکلات به حداقل برسد.

 استیلی در مورد بازگشت کریمی هم اضافه کرد: کریمی یکی از فوتبالیست‌های خوب کشورمان است اگر احتیاج داشته باشیم بطور قطع جذب می‌شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: بطور حتم کمیته فنی هر بازیکنی را که بتواند به پرسپولیس کمک کند و مفید باشد جذب می‌کند تا پرسپولیس قهرمان لیگ شده و در جام باشگاه‌های آسیا موفق ظاهر شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: