واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۲۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
سعيد ليلاز كارشناس سياسي

هدف از پيامك‌ دروغ

هر آنچه تحت عنوان تجمع «دلاوریم» در پيامك‌هاي دروغين براي بسياري افراد ارسال شده بود هيچ پايگاهي نداشت و اساسا كذب بود.
تدبیر24: در رابطه با ارسال پيامك‌هايي مبني بر برگزاري تجمع در حمايت از دولت بايد به اين مساله اشاره شود كه متاسفانه چندي پيش چند تن از دوستان با من تماس گرفتند و از من درباره محل سخنراني و موضوع سخنراني پرسيدند و اين در حالي بود كه حتي روح من هم از اين مساله اطلاع نداشت و با پيگيري‌هايي كه انجام شد مشخص شد اين مساله از پايه دروغ بوده است و بالطبع هر آنچه تحت عنوان تجمع «دلاوریم» در پيامك‌هاي دروغين براي بسياري افراد ارسال شده بود هيچ پايگاهي نداشت و اساسا كذب بود.

متاسفانه گروهي كه منافع خود را در ايجاد تنش و غبار در كشور مي‌بينند همواره تلاش مي‌كنند از طريق ايجاد فضاهاي غبارآلود و متشنج اهداف و مقاصد خود را پيش ببرند لذا واضح و مبرهن است كه طرفداران پيشرفت كشور و كساني كه خواهان حل شدن معضلات هستند بايد از چنين فضاهايي فاصله بگيرند و مراقب باشند تا قدم در دام اين افراد نگذارند چرا كه اگر پا در اين مشکلات دست‌ساز اين گروه‌ها بگذارند نه تنها منفعتي متوجه‌شان نخواهد بود بلكه آنچه همواره به دنبال آن هستيم يعني ايجاد آرامش و امنيت و حركت به سمت پيشرفت و اعتلاي كشور را از كف خواهيم داد.

آنچه مسلم است اينكه تندروها بازندگان تحولات اخير ايران هستند و تمام تلاش و سعي خود را مي‌كنند تا جلوي باخت‌هاي پي‌درپي را بگيرند. به هرحال اين افراد و گروه‌ها در مسیر سود و منافع خود حرکت می‌کنند لذا باید این هشدار را به دلسوزان كشور داد كه منافع ما در آرامش و ثبات و پيشرفت است و منافع تندرو‌ها در ايجاد تنش و غبار. آنچه بايد نسبت به آن اذعان داشت اين كه اين تجمع به هيچ عنوان برگزار نمي‌شد چرا كه از اساس دروغ بود. برخی از آنها در 8سال گذشته از همین طريق بيش از 400 ميليارد دلار از ثروت‌هاي ملي كشور را بدون هیچ‌گونه منفعت عامی هزینه کردند و هنوز هم به دنبال نوستالژي غبار هستند و هرگاه اين فضا ایجاد شد اين افراد سود بردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: