واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱

پیرزنی که از دختران سارقان کتک خورد

فرمانده انتظامی شهرستان قدس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ در تشریح این خبر گفت: در پی تماس با پلیس و اعلام خبر یک فقره سرقت، ماموران بلافاصله در محل حضور یافته و پیرزنی را مشاهده کردند که سارقان با ایراد ضرب و جرح، اقدام به سرقت طلا از وی کرده بودند.

سرهنگ کرمی زند افزود: با توجه به اظهارات مالباخته مشخص شد سارقان دو دختر و دو پسر جوان بودند و آن گونه که از شواهد و قراین بر می آمد، سارقان با شناخت کافی از منزل متهم، اقدام به سرقت کرده اند.

رئیس پلیس شهرستان قدس ادامه داد: با بررسی های پلیس و بکارگیری منابع و مخبرین، یکی از سارقان به هویت " میثم – ص" در حین فروش طلاهای مسروقه بازداشت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام سرقت اعتراف کرد و اذعان داشت که با همکاری همدستان خود که در همسایگی پیرزن زندگی می کنند، این کار را انجام داده است. 

سرهنگ کرمی زند خاطر نشان کرد: با اعترافات متهم مشخص شد دو دختر جوان که در همسایگی پیرزن زندگی می کنند به علت بی پولی و ناتوانی در پرداخت اجاره محل زندگی خود و با اطلاع از تنها بودن پیرزن این سرقت را طرح ریزی کردند.

این مقام مسئول اضافه کرد: با اعترافات متهم، همدستان وی مورد پیگرد قرار گرفته و دو تن از آنها به هویت "نگار – ج" و "نسیم – ه" دستگیر شدند و تلاش های برای دستگیری چهارمین نفر همچنان ادامه دارد.

کرمی زند در پایان از شهروندان خواست جهت جلوگیری از اینگونه وقایع، اموال گرانبها و ارزشمند خود را در معرض دید دیگران قرار ندهند و با شناخت کافی از همسایگان خود، در صورت تردد های غیر معمول پلیس را از موضوع مطلع کنند./

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: